loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 122 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

بارسا موفق شده که یک سال در نیوکمپ شکستی دریافت نکند و این افتخاری هست که کمتر تیمی میتواند به این موفقیت دست یابد.البته این افتخار تنها در لالیگا هست.


بارسا نیوز


آخرین تیمی که توانست در این استادیوم امتیاز بگیرد رئال مادرید بود که به تساوی 2-2 رسید، از آن زمان به بعد بارسا 19 بازی متوالی را پیروز شده است.

mohamadnabavi بازدید : 66 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

بارسا نیوز


دوشنبه 7 اکتبر : استراحت  ...  سه شنبه  8 اکتبر : تمرین - ساعت 18 
چهارشنبه 9 اکتبر : تمرین - ساعت 11  ... پنج شنبه 10 اکتبر : تمرین - ساعت 11   
جمعه 11 اکتبر : تمرین - ساعت 11  ... شنبه 12 اکتبر : استراحت  
یکشنبه 13 اکتبر : استراحت
پژمان بازدید : 83 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

گواردیولاسرمربی اسپانیایی بارسلونا درتمجید از مدیر ورزشی سیتی گفته:« بگیرستاین انسان خاصی برای من است؛ او یکی از هوشیارترین شخصیت های فوتبالی دنیاست.»

  گواردیولا:سیتی، بارسا، یونایتد و یوونتوس مدعیان قهرمانی درچمپیونز لیگ هستند
 پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ به بهانه امضای قرارداد جدیدی با کمپانی آدیداس، در گفتگویی شرکت کردو از مسائل مختلفی صحبت نمود. پپ در جریان این گفتگو فقط به زبان انگلیسی صحبت می کرد.
mohamadnabavi بازدید : 65 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره بارسلونا می گوید قصد دارد در نیوکمپ به فوتبالش پایان دهد

barca

به گزارش فوتبال اسپانیا، آندرس اینیستا یک بار دیگر تصریح کرد که می خواهد قراردادش را تمدید کند و در نیوکمپ به فوتبالش پایان دهد.
mohamadnabavi بازدید : 98 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

ویکتور والدز پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر سلتیک در مورد بازی صحبت کرد.

 

والدز می‌‌گوید: "خوشحالیم که با پیروزی از زمین خارج شدیم. کنترل بازی را به دست آوردیم و بر بازی چیره شدیم. سعی‌ کردیم که از منافذ مختلف، موقعیت بسازیم.

mohamadnabavi بازدید : 95 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

برخوردی که در جریان بازی 3شنبه شب سلتیک پارک میان براون و نیمار رخ داد، باعث شد تا داور بازی کاپیتان سلتیک را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند


نیمار
نیمار ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا یکی از ستاره های بازی سه شنبه شب سلتیک پارک بود. او در این بازی همه کاری کرد. از دریبل های تماشایی گرفته و خلق موقعیت های خطرناک ، تا نقش داشتن در ده نفره شدن تیم حریف. 
mohamadnabavi بازدید : 82 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

به نظر می رسد احمدی به جای وب سایت های ورزشی، سراغ وب سایت های سیاسی رفته است که در روز گذشته مدام از عبارت «گرگ در لباس میش» استفاده کرده اند 

بارسلونا و سلتیک

محمدرضا احمدی و هادی طباطبایی شب گذشته به عنوان مجری و کارشناس در استودیوی شبکه سوم سیما به تحلیل دیدار تیم های بارسا و سلتیک پرداختند. در این بحث، یکی از سوال های احمدی از طباطبایی در نوع خود بسیار جالب بود. او از دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال درباره کیفیت سلتیک پرسید و اضافه کرد  بسیاری از وب سایت ها سلتیک را به عنوان «گرگ در لباس میش» توصیف کرده اند!

mohamadnabavi بازدید : 86 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

پینتو لایق چهار یا پنج جلسه محرومیت بود. او مثل یک سیب فاسد استکم تر مربیانی بوده اند که گواردیولا را به جنون کشانده اند. یکی از آنها مورینیو بود و دیگری استیل سولباکن نروژی ، مربی کپنهاگ که یک شب سرد دانمارکی را برای مربی سابق بارسلونا ساخت.


     بارسا نیوز
2 نوامبر 2010 بود . بارسا با این خاطره به نیوکمپ می رفت که دو هفته قبلش با محرومیت دو جلسه ای پینتو جنجال زیادی به راه افتاده بود. دروازه بان بارسلونا کاری کرده بود که ساتین ، بازیکن تیم دانمارکی فریب بخورد و فکر کند در آفساید است تا گل نزند .
mohamadnabavi بازدید : 116 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

ویکتور والدز سنگربان ملی پوش بارسلونا پیش از این اعلام کرده در پایان فصل وقتی قراردادش با آبی و اناری ها به اتمام برسد این تیم را ترک .خواهد کرد


  FOTO: GERMÁN PARGA - FCB
یک منبع نزدیک به باشگاه موناکو اعلام کرد ویکتور والدز دروازه بان بارسلونا در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه فرانسوی است و تقریبا تمامی توافقات لازم نیز بین دو طرف صورت گرفته است.
mohamadnabavi بازدید : 90 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

زوبی زارتا در مصاحبه ای اعلام کرد بازی بدون بهترین بازیکن جهان دشوار است . زوبی زارتا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا بازی با سلتیک را خطرناک ارزیابی کرد . زوبی زارتا امروز قبل از پرواز به گلاسکو در فرودگاه prat با خبرنگاران صحبت کرد . 

او با اشاره به عدم حضور مسی به دلیل آسیب دیدگی گفت بازی بدون او دشوار است . زوبی زارتا همچنین گفت : تیم سلتیک تیم خطرناکی است و به باخت بارسلونا در آخرین بازی خود به سلیتک اشاره کرد .

mohamadnabavi بازدید : 91 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

بعد از ورود تیم به گلاسکو  ( امروز ) بازیکنان برای استراحت به هتل رفتند . ساعت 20 به وقت محلی بازیکنان در ورزشگاه سلتیک پارک تمرین خواهند کرد . 

بارسا نیوز


قبل از آغاز تمرینات ساعت 19:15 دقیقه به وقت محلی تاتا مارتینو , سسک فابرگاس و بخشی دیگر از بازیکنان در یک کنفرانس مطبوعاتی حاظر میشوند .

mohamadnabavi بازدید : 82 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

گروهی به نام " GO BARCA" در حال برقرار کردن تشکلاتی هستند تا سال آینده ساندرو راسل را از مدیریت بارسلونا عزل نمایند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، عده ای از اعضای بارسلونا که گروهی به نام "go barca" را تشکیل داده اند از امروز تلاش خود را آغاز می‌کنند تا راسل در انتخاب سال آینده برای ریاست بارسلونا رای لازم را نیاورد؛
همچنین در مورد سه عضو فاسد هیئت مدیره بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، خاویر فائوس و یوردی کاردونر، گو بارسا در مطلب امروز خود اقدام به جذب حمایت برای برگزاری رفراندوم میان اعضاع باشگاه کرده است.

mohamadnabavi بازدید : 85 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

كمتر هفته ای سپری می شود كه در مطبوعات اروپایی صحبتی از علاقه مندی باشگاه های معتبر اروپایی به جذب یولیان دراكسلر مطرح نشود.

به گزارش سایت Sportbild  آلمان، كارشناس اسپانیایی نقل و انتقالات فوتبال، فرانسیوس خالاردو در برنامه تلویزیونی Punto Pelota كه مربوط به اتفاقات فوتبال اسپانیا می باشد،‌فاش ساخت كه :"در تابستان 2013 یولیان دراكسلر بازیكن شالكه آلمان به بارسلونا پیشنهاد شد و آنها نیز بسیار علاقه مند به جذب وی بودند، اما در این مورد بسیار كند عمل كردند و دیر تصمیم گرفتند،‌تا اینكه قرارداد این بازیكن تا سال 2018 با شالكه تمدید شد."

mohamadnabavi بازدید : 84 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اعلام کرده که بازی در سلتیک پارک افتخار بزرگی است.

کاروان باشگاه بارسلونا صبح امروز به سمت اسکاتلند پرواز کرد و حالا در گلاسکو به سر می برد. آنها سه شنبه شب در دور دوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سلتیک پارک مقابل سلتیک گلاسکو به میدان خواهند رفت.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,011
  • بازدید ماه : 3,244
  • بازدید سال : 40,319
  • بازدید کلی : 600,321