loading...
هواداران بارسا ومسی
morteza بازدید : 409 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

پنالتی اعلام شده برای رئال در ثانیه های پایانی بازی، تصمیم اشتباهی از سوی داور مسابقه بود. داور معتقد بود که کارلوس سانچس بازیکن الچه، په په را کشیده است ولی اصلا این طور نبود.


گزارش داوری بازی الچه- رئال : خطاروی په په پنالتی نبود؛راموس بایداخراج می شد

رئال مادرید دیشب در دیداری خارج از خانه در آلیکانته موفق شد تا بانتیجه 1-2 مقابل میزبانش الچه به پیروزی برسد. گل پیروزی بخش رئالی ها دراین بازی در وقت های اضافه مسابقه و در پی اعلام ضربه پنالتی درنتیجه خطای یکی از بازیکنان تیم میزبان برروی په په  اعلام شد.

morteza بازدید : 399 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

دیشب رئال مادرید در آلیکانته مقابل الچه به میدان رفت و در یک دیدار جنجالی در نهایت موفق شد تا به لطف یک ضربه پنالتی دیرهنگام با نتیجه ۱-۲ از سد میزبانش عبور کند. 

     پیکه
با پایان یافتن این بازی، جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا نتوانست نسبت به این بازی بی تفاوت مانده و درصفحه توئیترش در مورد اتفاقات جنجالی دقایق پایانی بازی رئال الچه، به اظهارنظر پرداخت.
morteza بازدید : 370 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)


Ian Walsch یکی از خوانندگان سرشناس جهان  تماشاگر  بازی بارسلونا و رئال سوسیداد در هفته ششم لالیگا بود . ویکتور والدس بعد از پایان بازی تی شرتی با نام ایان را به این خواننده هدیه کرد . 

Ian Walsch


ایان در حال حاظر در کاتالونیا است . 

morteza بازدید : 330 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد ستاره تیمش هرگز دوست ندارد زمین مسابقه را ترک کند.

 

جراردو مارتینو پس از پیروزی خانگی سه‌شنبه شب مقابل سوسیه‌داد درباره ناراحتی مسی پس از تعویض اظهار داشت: لئو هرگز نمی‌خواهد زمین را ترک کند اما بر عهده من است که مراقب او باشم و نگذارم مصدوم شود. ما باید او را در بهترین وضعیت ممکن نگه داریم. 

morteza بازدید : 328 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
در پایان هفته ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا مهاجمان بارسلونا و اتلتیکو مادرید در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفتند. 


پس از لیونل مسی (بارسلونا) و دیه‌گو کاستا (اتلتیکو مادرید) که هر یک هفت گل به ثمر رسانده‌اند، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) با شش گل زده در رده دوم است.

  لالیگا
morteza بازدید : 358 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

کارلو آنچلوتی سر مربی تیم رئال مادرید، بعد از گلزنی کریستیانو رونالدو در لحظات پایانی که 3 امتیاز را به حساب لوس بلانکوس منتقل کرد در کنفرانس خبری چهارشنبه شب شرکت کرد.

 

تصمیمات جنجالی: "صحبت کردن در مورد تصمیمات داوری سخت است. من دوست ندارم در این مورد صحبت کنم چرا که موقعیت نیمکت برای دیدن صحنه خوب نبود. در مورد پنالتی، من از په په سؤال کردم و او به من گفت که کاملاً پنالتی بوده است."

morteza بازدید : 313 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

جرارد پیکه از طریق حساب کاربری شخصی خود در وبسایت توئیتر به تصمیمات داور بازی رئال مادرید و الچه واکنش نشان داد.

 

جرارد پیکه مدافع بارسلونا موقعیت را برای انتقاد از عملکرد داور در بازی رئال مادرید و الچه از دست نداد و به شکل کنایه وار به آن واکنش نشان داد. 

morteza بازدید : 337 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

نگرانی اصلی من از شروع در لالیگا بودچون ما از سفری طولانی برمی گشتیم و نگران این بودم که نتوانیم به بهترین نحو ممکن فصل را شروع کنیم. 

مارتینو(2): مدتهاست که مسی درترکیب آرژانتین مثل بارسلونا بازی می کند. 

وقتی خلاف این ثابت شد، ما این نگرانی را پشت سرگذاشتیم و بعید می دانم که هفته بعداز وقفه برگزاری بازی های ملی، آسیبی به تیم مابرساند.

morteza بازدید : 302 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

خوشحالم که بازیکنان اندرزهای من را می پذیرند و آن را در عمل پیاده سازی می کنند. نباید فراموش کرد که نیمار یک خیلی کم سن و سال است و درمدت زمان کوتاهی اتفاقات زیادی برای او رخ داده است.

مارتینو(1):گاهی نیمار حریف را به شرایط خشن دعوت می کند؛رقم خوردن سرنوشت لالیگا از همان هفته اول شروع می شود
 

تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری اش قبل از برگزاری بازی این هفته بارسلونا در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

morteza بازدید : 287 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

خورخه مسی، پدر لیونل مسی حالا تمام تقصیرهای مالیاتی را برگردن گرفته و گفته که مسی همیشه تمام وقت و ذهنش را به فوتبال بازی کردن اختصاص می داده خورخه مسی پدر لیونل مسی


، مهاجم آرژآنتینی باشگاه بارسلونا با ارسال نامه ای به دادگاهی که بررسی پرونده فساد مالی او و پسرش را برعهده دارد، یادآوری کرده که پسرش هیچ اطلاعی از مسائل مالیاتی و مشکلات مالیاتی به وجود آمده نداشته.

 
 
 
 
morteza بازدید : 288 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

به باور من نیمار به تیمی آمده که همان طور که او می خواهد بازی می کند و همان طور که او به دنبالش است کار می کند و به سبک بازی ای که او دارد، فوتبال بازی می کند


مسی: مدتها بود که آرژانتین در شرایط به این خوبی نبود

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه «دنیای لئو» در مورد پروسه تطبیق یابی نیمار در رختکن تیم کاتالان صحبت کرده است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 3,232
  • بازدید سال : 40,307
  • بازدید کلی : 600,309