loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 78 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه هافبک بارسلونا راهی منچستریونایتد خواهد شد.

Alex Song

تلاش منچستریونایتد برای تقویت خط میانی ممکن است دیوید مویس، سرمربی جدید این تیم را به نوکمپ و خرید الکس سانگ ببرد. سانگ که سال گذشته از آرسنال به بارسلونا رفت، زیاد در ترکیب تیم جراردو مارتینو قرار نمی گیرد.

mohamadnabavi بازدید : 80 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

پیتر چک سنگربان تیم چلسی به احتمال زیاد فصل آینده درباره بارسلونا سپری خواهد کرد. پیترچک دروازه بان اهل جمهوری چک تیم چلسی از سال 2004 به جمع آبی پوشان  پیوسته با جذب دروازه بان جدید جایگاهش متزلزل شد،

 
از طرفی هم باشگاه بارسلونا قصد دارد در تابستان سال آینده همزمان با زمانی که قرار داد ویکتور والدز تمام می شود به فکر جایگزین باشد  به همین دلیل پیشنهاداتی را با این دروازه بان چکی مطرح کرده است.
mohamadnabavi بازدید : 86 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

گفته می شود باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در نظر دارد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی الکس سانگ،هافبک تدافعی کامرونی بارسلونا را به خدمت بگیرد.


این بازیکن سابق آرسنال که تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارا است،اکنون مورد توجه دیوید مویس قرار گرفته و مویس برای بهبود وضعیت دفاعی تیمش به او نیاز دارد.

mohamadnabavi بازدید : 111 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

فصل دیگری از نقل و انتقالات به پایان رسید. مانند همیشه همه چیز تا آخرین دقیقه جذاب بود. 

      
فوتبال همیشه برخلاف رکودهای اقتصادی عمل کرده است و این بار هم همین طور شد. خریدهای بزرگ منجر به خریدهای 

بزرگ‌تر شد، رکوردها شکسته شدند، قیمت‌ها به آسمان‌ها سرکشیدند. همه چیز مثل سابق بود.اما اوضاع نگران‌کننده این است که باشگاه های بزرگ دارند بیش از پیش به خرید ستاره علاقه پیدا می‌کنند

بقیه درادامه

mohamadnabavi بازدید : 94 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 با توجه به گزارش ها در مطبوعات بریتانیا باشگاه آرسنال به دنبال مدافع جوان بارسلونا می باشد.


به گزارش فوتبال اسپانیا، the miror ادعا می کند که توپچی ها علاقه مند هستند تا مدافع جوان بارسلونا را به خدمت بگیرند.
قرارداد مونتویا 22 سال سال دیگر به اتمام می رسد و گفته می شود آرسن ونگر می خواهد او را به لندن ببرد.

مارتین مونتویا در تابستان به شدت مورد علاقه باشگاه اینترمیلان قرار گرفته بود اما سرانجام در نیوکمپ ماندنی شد.

 

منبع: ویوا بارسا

mohamadnabavi بازدید : 104 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 


مهلت نقل و انتقالات تابستانی 2013 به پایان رسید و اکنون می‌توانیم نگاهی به گرانقیمت‌ترین انتقال ها بیندازیم. رکورد گرانقیمت‌ترین انتقال تاریخ فوتبال بعد از 4 سال شکسته شد و بازیکنانی در تابستان جابجا شدند که هر کدام جداگانه می‌توانند رکوردشکن باشند...

mohamadnabavi بازدید : 75 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

مدافع تیم ملی برزیل، داوید لوئیز، اعلام کرد که او علی رغم علاقه قهرمان لالیگا، ترجیح داده است تا در تیم چلسی به کارش ادامه دهد و تلاش همتیمی هایش در تیم ملی، نیمار و دنی آلوز، برای متقاعد کردن او بی فایده بوده است.

     David Luiz

لوئیز به The Sun گفت: "من از بارسلونا پیشنهاد رسمی داشتم، اما تصمیم گرفتم تا در چلسی بمانم."

mohamadnabavi بازدید : 86 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پس از این که ویکتور والدز تایید کرد قرارداد جدید با بارسلونا امضا نخواهد کرد و در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک می کند،حال سران بارسلونا قصد دارند برای جانشینی او کورتویس،دروازه بان چلسی را که البته اکنون به صورت قرضی در اتلتیکو مادرید بازی می کند؛به خدمت بگیرند.



بر اساس گزارش دیلی میل،بارسلونا در امر خرید این دروازه بان بلژیکی بسیار جدی است و این دروازه بان محتمل ترین گزینه برای جانشینی ویکتور والدز محسوب می شود.
mohamadnabavi بازدید : 74 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)


گفته میشه كه باشگاه تمایل به تمدید قرارداد آلوز نداره ، و قراردادش هم تا 2015 هست، و آلوز میتونه بعد از فصل جارى باشگاه رو ترك كنه

من كه كامل نگران این تصمیم باشگاه هستم آلوز نباید جایى بره او متعلق به باشگاه بارسلونا هست.

mohamadnabavi بازدید : 105 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 «سسك فابرگاس» بازیكن تیم فوتبال بارسلونا ادعا كرده است، حتی اگر دستمزد او را سه برابر هم می كردند، به منچستریونایتد نمی رفت.

     
یونایتدی ها در فصل نقل و انتقالات دو پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی و ۴۰ میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن فابرگاس به اهالی نیوكمپ دادند اما سران باشگاه بارسلونا هر دو پیشنهاد را نپذیرفتند. 
mohamadnabavi بازدید : 108 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

مطبوعات اسپانیایی نوشتند باشگاه فوتبال بارسلونا با پرداخت مبلغی اولویت خرید سه بازیکن تیم فوتبال سانتوس را به دست آورده است

سانتوس

به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه مارکا نوشت باشگاه بارسلونا که چندی قبل نیمار فوق ستاره برزیلی را از تیم سانتوس به خدمت گرفت ، اینبار با پرداخت 7.9 میلیون یورو با این باشگاه در مورد دریافت اولویت در صورت تمایل برای خرید سه بازیکن دیگر تیم سانتوس به توافق رسید.
نام این بازیکنان که 17 تا 20 سال سن دارند و در خط حمله توپ می زنند ، گابریل باربوسا ، گیوا و ویکتور آندراده اعلام شد.در صورتی که بارسلونا در آینده برای خرید این سه بازیکن اقدامی نکند مبلغ مذکور برگردانده نخواهد شد

mohamadnabavi بازدید : 73 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

عکسی که در زیر مشاهده می کنید نشان دهنده تمامی ورودی و خروجی های دو تیم شهر منچستر و تیم بارسلونا و رئال مادرید می باشد.


در این بین منچستر یونایتد کم ترین خرج را برای خرید بازیکن کرده و رئال مادرید بیشترین خرج را؛علاوه بر این بارسلونا از همه تیم ها مبلغ کم تری از بابت فروش بازیکنان خود کسب کرده است:

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 958
  • بازدید ماه : 3,191
  • بازدید سال : 40,266
  • بازدید کلی : 600,268