loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

مهاجم مصدوم تیم بارسلونا، لیونل مسی، از صفحه اجتماعی Tencent Weibo استفاده کرد تا پیامی خوشبینانه را به هواداران خود بدهد.

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید
این بازیکن آرژانتینی به خاطر مصدومیت عضلانی در دیدار لالیگا مقابل آلمریا، 2 تا 3 هفته دور از میادین خواهد بود؛ مسی در این رابطه به دنبال کننده های خود گفت:

پژمان بازدید : 81 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
هافبک بارسلونا معتقد است محاکمه داور دیدار رئال مادرید و الچه برای فوتبال خوب نیست.

    
 
 
اندرس اینیستا پس از اشتباه مونیز فرناندز در داوری دیدار رئال مادرید و الچه به دفاع از وی پرداخت و گفت: داور را محکوم کردند.

 

mohamadnabavi بازدید : 84 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

ویکتور والدس صبح امروز در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت از تولد سومین فرزند خود خبر داد.

سنگربان ذخیره تیم ملی اسپانیا با انتشار عکسی از خود و فرزند جدیدش که نام «ورا» را برای او انتخاب کرده است، به پنجمین عضو خانواده‌اش خوشامد گفت. او در صفحه خود نوشت:

mohamadnabavi بازدید : 93 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره 29 ساله اسپانیایی آب سردی برپیکر کسانی که آینده او را در خارج از نوکمپ می دیدند ریخته 

اینیستا

آندرس اینیستاستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا فوتبالش را در بارسلونا به پایان ببرد. این در حالی است که این روزها شنیده می شد که او قصد تمدید قراردادش با بارسلونا را ندارد و شاید به فکر جدایی از این تیم افتاده باشد.این گمانه زنی ها روز به روز افزایش می یافت .اما حالا اینیستای 29 ساله اعلام کرده که قصد ترک نوکمپ را ندارد.

mohamadnabavi بازدید : 91 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)

در این مطلب به برنامه روزانه تمرینات و الگوی غذایی لیونل مسی می پردازیم 

لیونل مسی

 

لیونل مسی.نابغه آرژانتینی فوتبال كه ركوردهای ماندگار این ورزش را یكی پس از دیگر زیر پا گذاشت.حتی مخالفان او منكر توانایی های فنی اش نیستند و در واقع برای رهایی از هر گونه گزافه نویسی باید گفت لیونل مسی،لیونل مسی است.در این مطلب به برنامه روزانه تمرینات و الگوی غذایی این بازیكن می پردازیم.

mohamadnabavi بازدید : 81 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

ژاوی، هافبک بارسلونا از عملکرد نیمار و مارک بارترا در برد یک بر صفر در خانه سلتیک به وجد آمده است. 

ژاوی

این دو نفر نقشی مهم در پیروزی دشوار بارسلونا داشتند. ژاوی می‌گوید: «نیمار و بارترا کیفیتشان را نشان دادند.

mohamadnabavi بازدید : 59 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم سلتیک اسکاتلند معتقد است شیوه بازی بارسلونا در دنیا منحصر به فرد است.این تیم سال گذشته توانست با نتیجه دو بر یک کاتالان‌ها را شکست دهد.نیل لنون می‌داند شکست بارسلونا چه طعمی دارد. 


    

سرمربی سلتیک امیدوار است امشب آن نتیجه را تکرار کند و از غیبت ستاره آرژانتینی حریف به وجد آمده است.وی در این باره اظهار داشت: این واقعا خبر خوبی برای ما است که مسی بازی نمی‌کند زیرا او بهترین بازیکن دنیا است.

mohamadnabavi بازدید : 111 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

از اینکه نمی توانم در بازیهای بعدی حضور داشته باشم و برای تیم ملی کشورم به میدان بروم خیلی متاسفملیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صفحه اختصاصی اش در شبکه اجتماعی ویبو که مشابه چینی توئیتر است خبر خوبی برای هوادارانش داشت.

   عکس لیونل مسی
او که در بازی شنبه شب تیمش مقابل آلمریا که با گلزنی مسی و برد بارسا همراه بود از ناحیه عضله دو سرران پای راستش مصدوم شد و بعد از انجام معاینات اولیه پزشکی مشخص شد که برای دو تا سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.
mohamadnabavi بازدید : 111 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مسی باانجام 387 بازی برای بارسلونا ، در سن 26 سالگی اولین بازیکن غیراسپانیایی است که بیشترین حضور در ترکیب تیم کاتالان را تجربه کرده و فیلیپ کوکو با 292 بازی در جایگاه دوم است

گزارش روز: آلوس، سومین خارجی پرحضور درترکیب بارسا، به رکورد کومن رسید


هیچ برزیلی ای نیست که به اندازه دانی آلوس پیراهن بارسلونا را برتن کرده و برای تیم کاتالان بازی کرده باشد. بدون هیچ بحثی دانی آلوس یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ باشگاه بارسلوناست و درکنار آلبرت فرر، هر دو 16 قهرمانی با آبی اناری ها کسب کرده اند.

mohamadnabavi بازدید : 66 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

ژاوی هرناندز  هافبک بارسلونا پس از بازی تیمش مقابل آلمریا که با پیروز ۲-۰ کاتلان‌ها همراه بود، به خبرنگاران در مورد مشاجره لفظیش با ویکتور والدز توضیح داد. 



به گزارش مارکا، در دقایق پایانی بازی روز شنبه بارسلونا که میهمان آلمریا بود، ویکتور والدز پس از اینکه یکی‌ از معدود موقعیت های آلمریا را دفع کرد، از محوطه جریمه خود دوان دوان بیرون آمد و به سمت ژاوی رفت و به نحوهٔ عملکرد او در آن صحنه اعتراض کرد.

mohamadnabavi بازدید : 65 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
مدافع برزیلی بارسلونا هنوز خاطره شکست فصل گذشته تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر سلتیک را از یاد نبرده است اما عقیده دارد کاتالان‌ها این بار به زانو در‌نخواهند آمد.

 

فصل گذشته در دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سلتیک موفق شد در پارک هد با نتیجه 2 بر یک مقابل بارسلونا به پیروزی دست پیدا کند. بردی که به عقیده دنی آلوز از خوش‌شانسی نماینده اسکاتلند بوده است و امسال تکرار نخواهد شد.
mohamadnabavi بازدید : 106 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

شب گذشته، (یکشنبه) پیش از سفر بازیکنان به اسکاتلند برای رویارویی با سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا، آندرس اینیستا از طریق یکی از شبکه های اجتماعی نوید یک سورپرایز بزرگ را به هواداران بارسا داد.


اینیستا در حساب توییتر خود نوشت: "این هفته سورپرایز بزرگی برای همه شما دارم، پس از بازی لیگ قهرمانان بیشتر درباره این موصوع صحبت خواهم کرد. روز خوبی داشته باشید."

mohamadnabavi بازدید : 75 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

قبل از این سران بارسا ازمسئولان آرژانتینی خواسته بودند که با قطعی شدن صعودتیمشان به جام جهانی، مسی را به اردوی تیمشان نبرند که این درخواست با پاسخ منفی سران آرژانتین مواجه شده بود

http://u.goal.com/305200/305252_heroa.jpg  
طبق گزارشهای منتشره لیونل مسی برای پانزده تا بیست روز از میادین ورزشی به دور خواهد بود و این مصدومیت عملا مانع از حضور اودر بازیهای تیم ملی کشورش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای جنوبی و مصاف با پرو و اکوادور خواهد شد.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 3,213
  • بازدید سال : 40,288
  • بازدید کلی : 600,290