loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (2)

ستاره بارسلونا برای بازی در کنار نیمار لحظه شماری می کند. او گواردیولا را گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ دانست.

 

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که با شرکت اسپایر قطر در کارهای خیریه در سراسر چهان شرکت می کند، این بار سنگال را انتخاب کرد و برای مبارزه با بیماری مالاریا وارد این کشور آفریقایی شد.

مسی به محض ورود به سنگال با استقبال پر شور مردم و مقامات سیاسی و ورزشی این کشور مواجه شد. او در مراسم عکس گرفتن از حجله نمادینی که به امید ریشه کن شدن مالاریا آماده شده بود حاضر شد و بعد از آن در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش ایسنا، بیماری ملاریا 650 میلیون نفر از ساکنان آفریقا را تهدید می کند و برای درمان بیماران در این کشور به حدود 450 میلیون حجله توری مخصوصی نیازمند است که کشورهای آفریقایی به علت فقر و نداری قادر به تامین آنها نیستند و همین مساله باعث شده است تا مسی به همراه این شرکت قطری دست به کار شود و برای جمع آوری کمک کمپین حمایت تشکیل دهد.

مسی در جواب سوال خبرنگار عربی کوره درباره انگیزه اش برای مشارکت در چنین کارهای خیریه ای گفت: ارزش های اخلاقی مرا به شرکت در چنین کارهای تشویق می کند. از آکادمی اسپایر برای فراهم کردن چنین فرصتی برای من تشکر می کنم.

قرار بود که در این نشست اصلا سوال های فوتبالی پرسیده نشود اما خبرنگاران نتوانستند خود را کنترل کنند و مسی هم با خوشرویی تمام به سوالات آنها پاسخ داد.

بهترین بازیکن چهار سال اخیر فوتبال جهان درباره پیوستن نیمار به بارسلونا گفت: از اینکه بارسلونا با بازیکنی چون نیمار قرارداد امضا کرد خوشحالم. بی صبرانه در انتظار بازی در کنار او هستم. بارسلونا مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. همه ما باید برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و هر آنچه را که در توان داریم رو کنیم. از آمدن نیمار استقبال می کنم. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم برای بارسلونا موفقیت کسب کنیم.

مسی درباره پیوستن گواردیولا به بایرن مونیخ گفت: گواردیولا مربی بزرگی است و کارهای زیادی برای تیم جدیدش انجام خواهد داد.

عملکر بسیار خوب تیم های آلمانی در لیگ قهرمان اروپا باعث شد تا بسیاری به ستایش از فوتبال آلمان بپردازند و از پایان سلطه اسپانیا بر فوتبال جهان سخن گویند اما مسی چنین نظری ندارد:" باید عملکرد خوب تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ستود، با این حال پیش بینی نمی کنم که موفقیت آنها ادامه یابد چرا که بازی در این رقابت ها بسیار سخت است. فوتبال آلمان در این چند سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است اما رقابت همچنان ادامه دارد. بر این باورم که فوتبال اسپانیا همچنان قوی تر است چرا که ابزار لازم برای در اوج ماندن را دارد. رقابت با آلمان و دیگر تیم های قوی باعث بهتر شدن عملکرد و بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود.

مسی در پایان سخنان خود درباره فوتبال سنگال و احتمال حضور بارسلونا در این کشور گفت: فوتبال سنگال برای مردم این کشور خوشحالی و سعادت را به ارمغان می آورد و این وظیفه اصلی فوتبال است. درباره بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال سنگال هم باید بگویم که من مشکلی ندارم اما این مسئله به باشگاه مربوط است نه من.

mohamadnabavi بازدید : 104 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

کاسیاس دروازه بان و کاپیتان تیم ملی اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن بازی اسپانیا و ایتالیا انتخاب شد

 

کاسیاس دروازه بان و کاپیتان تیم ملی اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن بازی اسپانیا و ایتالیا انتخاب شد.کاسیاس در این دیدار چندین بار مانع گلزنی بازیکنان ایتالیا شد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد

mohamadnabavi بازدید : 76 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اسپانیا توانست ایتالیا را در ضربات پنالتی 7 بر 6 شکست دهد

این دیدار یادآور فینال یورو 2012 بود که اسپانیا در آن مسابقه چهار بر صفر پیروز شد. اما این بازی بسیار پایاپای‌تر بود. مردان بیسنته دل‌بوسکه مالک توپ و میدان بودند اما برش لازم را در حملات نداشتند و ایتالیا هم موقعیت‌های متعددی را از دست داد و آلبرتو جیلاردینو هم بارها و بارها در آفساید گرفتار شد.

اسپانیا بازی را بهتر شروع کرد اما ایتالیایی‌ها که تشویق تماشاگران برزیلی را هم داشتند توانستند به‌تدریج اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و در ضدحملات بسیار خطرناک باشند. یک بار ضربه سر کریستین ماجو روی پاس آندره‌آ پیرلو به هدف ننشست، و یک بار هم ضربه سر دانیله دروسی به بیرون رفت. در دقیقه 19 کلودیو مارکیزیو بهترین فرصت را از دست داد و پاس آنتونیو کاندروا را نتوانست در فرصتی عالی گل کند.

اسپانیا از سرعت بازی کاست اما ایتالیا همچنان خطرناک بود و یک بار ضربه سر ماجو را ایکر کاسیاس فوق‌العاده دفع کرد.

در آن سو ضربه فرناندو تورس در موقعیتی خوب به بیرون رفت.

اسپانیا در نیمه دوم با آمدن خسوس ناباس به جای داوید سیلوا در حملات منظم‌تر شد. ایتالیا هم دست به حمله زد اما جرارد پیکه و سرخیو راموس در دفاع اسپانیا در نیمه دوم عالی بودند و به‌ویژه پیکه چندین بار با تکل‌های بهنگامش دروازه تیمش را نجات داد. هر دو مدافع میانی اسپانیا در حملات هم حضوری فعال داشتند و انرژی فوق‌العاده‌ای در این بازی گذاشتند.

اسپانیا حاکم مطلق وقت‌های اضافه بود. هرچند ایتالیا در حمله‌ای زودهنگام در دقیقه 93 توپ را روی پاس ماجو و ضربه امانوئله جاکرینی به تیر دروازه زد، اما اسپانیا حملات پیاپی و خطرناکی را روی دروازه ایتالیا ترتیب داد. بازیکنان ایتالیا به دلیل پرس سنگین در طول بازی بسیار خسته شده بودند و اسپانیا فرصت‌های متعددی را ایجاد کرد که ناباس در بسیاری از آنها نقش داشت.

چابی در دقیقه 115 شوتی فوق‌العاده زیبا از راه دور زد که بوفون آن را با کف دست دور کرد و توپ در نهایت به تیر دروازه خورد. حملات اسپانیا ادامه یافت اما به نتیجه نرسید و کار به ضربات پنالتی کشید.

هر دو تیم هر 5 ضربه ابتدایی خود را گل کردند. بوفون و کاسیاس عملکرد خوبی نداشتند هرچند که کاسیاس می‌توانست ضربه آلبرتو آکوییلانی را دفع کند و خوب به سمت توپ رفت. در نهایت ضربه هفتم ایتالیا را بونوچی به آسمان زد و ناباس ضربه هفتم را گل کرد و کار را تمام کرد.

اسپانیا یکشنبه در ماراکانا به مصاف برزیل می‌رود. ایتالیا هم همان روز به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

mohamadnabavi بازدید : 71 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

سران بارسا یک مدافع  را درنقل و انتقالات تابستانی در اولویت خرید های خودقرار داده اند

با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاع بارسلونا در فصل گذشته و همچنین مصدومیت های پی در پی مدافعان بارسا و نبود جایگزین مناسب برای خط دفاع، مدیران بارسا در تلاش هستند تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع خوب را در اختیار گیرند.

این که بارسا در خط دفاع نیاز به تقویت دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و از همین رو بلاوگرانا تلاش خود را برای خریدن مارکینیوس، مدافع برزیلی تیم رم شروع کرده اند.

به گزارش لا گازتا، آنها آماده می شوند تا یک پیشنهاد 25 تا 28 میلیون یورویی را برای این مدافع جوان به مسولان رم بدهند. در هفته آینده پیشنهاد بارسا برای بازیکنی که سال گذشته از کورینتاس با مبلغ 4.5 میلیون یورو به رم پیوست روی میز مدیران رم قرار خواهد گرفت.

 

اما باشگاه ایتالیایی قصد دارد بارسا را مجاب کند که برای مارکینیوس حداقل بین 35 تا 40 میلیون یورو بپردازد.

mohamadnabavi بازدید : 85 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

داوید ویا، مهاجم تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، در لیست خرید تابستانی تاتنهام قرار گرفته است

به گزارش دیلی میل، هفته آینده مدیر فنی تیم تاتنهام، فرانکو بالدینی طی یک نشست با داوید ویا شرایط انتقال این مهاجم به لیگ برتر را بررسی می کنند. این در حالی است که روبرتو سولدادو نیز همچنان در لیست خرید تاتنهام می باشد.

به نظر می رسد که آندره ویاس بواس، سرمربی تاتنهام به طور جدی شرایط این انتقال را بررسی می کند. پس از عملکرد ناامید کننده آدبایور و جرمین دفو در فصل گذشته حالا او به فکر یک شماره "9" ششدانگ برای نوک پیکان خط حمله تیمش می باشد.

mohamadnabavi بازدید : 177 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

منچسترسیتی قصد جذب لواندوفسکی را دارد: باشگاه منچسترسیتی قصد دارد روبرت لواندوفسکی مهاجم بروسیا دورتموند را جایگزین کارلوس توز نماید که به یوونتوس پیوست.

پیشنهاد جدید رئال مادرید برای جذب بیل: باشگاه رئال مادرید برای جذب گرت بیل آماده است علاوه بر پول نقد، آنخل دی ماریا را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به تاتنهام واگذار نماید.

پیشنهاد بروسیا دورتموند برای جذب فولند: باشگاه بروسیا دورتموند برای جذب کوین فولند هافبک تهاجمی هوفنهایم و عضو تیم زیر 21 ساله های آلمان، 12 میلیون یورو بپردازد.

مالاگا و اتلتیکو مادرید امیدوار به حضور قرضی بویان: دو باشگاه مالاگا و اتلتیکو مادرید امیدوارند بویان کرکیچ مهاجم تیم بارسلونا را به صورت قرضی جذب نمایند.

بارسا و رم قصد معاوضه مارکینیوش و الکسیس را دارنددو باشگاه بارسلونا و رم قصد دارند الکسیس سانچز و مارکینیوش را با یکدیگر معاوضه نمایند.

آرسنال علاقه مند به جذب مندی: آرسنال قصد دارد بنجامین مندی مدافع 18 ساله تیم لوهاور فرانسه را که تا پایان فصل آینده قرارداد دارد به خدمت گیرد، اما در این راه یوونتوس را رقیب خود می بیند.

رقابت لیورپول و تاتنهام برای جذب دلوفئو: دو باشگاه تاتنهام هاتسپر و لیورپول قصد دارند جرارد دلوفئو مهاجم تیم بارسلونا را به خدمت گیرند.

بلان، کابای را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند است یوهان کابای هافبک 27 ساله نیوکاسل را برای قهرمان فرانسه به خدمت گیرد.

بروسیا دورتموند، جی را می خواهد: باشگاه بروسیا دورتموند علاقه مند است جی دونگ-وون مهاجم تیم ساندرلند را که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم آگسبورگ به میدان رفت را به خدمت گیرد.

برباتوف پیشنهاد زنیت را رد کرد: دیمیتار برباتوف با رد پیشنهاد زنیت سن پطرزبورگ قصد ادامه فعالیت در تیم فولام را دارد.

mohamadnabavi بازدید : 83 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، تیاگو آلکانتارا، ستاره جوان بارسا، قصد دارد به مدیران این باشگاه اعلام کند که می خواهد این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند

 

  

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، تیاگو آلکانتارا، ستاره جوان بارسا، قصد دارد به مدیران این باشگاه اعلام کند که می خواهد این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند

گفته می شود این ستاره جوان اسپانیایی با مدیران باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده و آماده است تا تصمیمش را  با مدیران باشگاه بارسلونا در میان بگذارد

منابع نزدیک به این انتقال اعلام کرده اند که منچستریونایتد مطمئن است که می تواند این ستاره جوان را با انتقالی 18 میلیون یورویی به خدمت بگیرد؛ هرچند باشگاه بایرن مونیخ به تازگی برای خرید تیاگو ابراز تمایل کرده بود

آن طور که به نظر می رسد، مدیران بارسا از نگه داشتن این ستاره جوان ناامید شده اند؛ هرچند به او اطمینان داده اند که فصل آینده فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم به دست خواهد آورد

تیاگو که در فینال رقابت های زیر 21 ساله های اروپا مقابل ایتالیا، سه گل برای اسپانیا به ثمر رساند، معتقد است که ستاره های باتجربه تر تیم مانع از رسیدن فرصت بازی بیشتر به او شده اند

او که در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، از پدرش، مازینیو، ملی پوش سابق برزیل، که مدیر برنامه هایش نیز هست، خواسته تا این تصمیم را به اطلاع مدیران بارسا برساند

او تا سال 2015 با بارسا قرارداد دارد اما از آنجا که فصل گذشته به اندازه کافی بازی نکرد، مبلغ جدایی اش از 90 میلیون یورو به 18 میلیون یورو کاهش پیدا کرد. در صورتی که تا اول آگوست به باشگاه دیگری نرود، بار دیگر مبلغ انتقال او 90 میلیون یورو خواهد شد

 

تعداد صفحات : 309

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 925
  • بازدید ماه : 3,158
  • بازدید سال : 40,233
  • بازدید کلی : 600,235