loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 88 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

مسی صحبت‌هایی درمورد مورینیو انجام داده که دور از انتظار بوده است

ژوزه مورینیو چندی پیش با کناره گیری از هدایت رئال مادرید به چلسی بازگشت تا برای بار دوم هدایت این تیم را به دست بگیرد

 

مسی در مورد سرمربی پیشین رئال مادرید به صحبت پرداخته که به عقیده بسیاری دور از انتظار بوده است.

وی در این خصوص گفت: لیگ فوتبال اسپانیا خیلی سخت است و سخت خواهد ماند. همچنان باید مقابل تیم‌های بزرگ مانند رئال مادرید و بازیکنان فوق العاده‌اش قرار بگیریم. مورینیو مربی خوبی برای این تیم بود که به چلسی رفت و اکنون باید خودمان را برای رویارویی با تفکرات کارلو آنچلوتی آماده کنیم.

مسی تاکید کرد: همه ما می‌دانیم که مورینیو در چلسی هم موفق خواهد بود. یک مربی بزرگ در هر تیمی که باشد می‌تواند موفقیت و قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد.

mohamadnabavi بازدید : 94 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

خوارس، وکیل مسی، بار دیگر تاکید کرد  این ستاره آرژانتینی در رابطه با اتهام فرار مالیاتی، کاملا بی گناه است

 

 

 

ستاره آبی و اناری‌ها و پدرش باید روز ۱۷ دسامبر در دادگاه حاضر شوند تا به اتهامات شان در مورد فرار مالیاتی ۴ میلیون یورو پاسخ بدهند.

مقامات مالیاتی اسپانیا مسی و پدرش را متهم کرده اند که در فاصله بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹، مبلغ ۴ میلیون یورو از مالیات حق فروش عکس های کاپیتان تیم ملی آرژانتین را نپرداخته اند. به تازگی شایعاتی منتشر شد که براساس آن، مسی با دادگاه به توافق رسید تا با پرداخت ۱۵ میلیون یورو، این پرونده مختومه شود اما هر دو طرف این داستان را رد کردند.

خوارس که وکیل مسی در این پرونده است، در گفتگو با بخش اسپانیایی سایت گل گفت:" این داستان هایی که منتشر شده، صحت ندارد.

هیچ کس نمی تواند چنین چیزهایی را تایید کند. من به خاطر موکلم نمی توانم به هیچ سوالی پاسخ بدهم اما ما همچنان معتقدیم که او کاملا بی گناه است. این نظری است که هرگز تغییر نمی کند."

براساس گزارش ها، مسی برای جلوگیری از حضورش در دادگاه، دو ماه زمان دارد اما خوارس اعلام کرد که این پرونده در مدتی کوتاه، پیشرفتی نخواهد داشت.

" آخرین، مشخص شدن زمان دادگاهاست و در حال حاضر هیچ پیشرفتی نداشته است."

اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان روز ۱۷ سپتامبر برگزار خواهد شد و ممکن است به همین دلیل زمان دادگاه تغییر کند

mohamadnabavi بازدید : 96 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این باشگاه، قراردادش را تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد

 

ریبری که در سال ۲۰۰۷ از المپیک مارسی به بایرن پیوست، یک ماه قبل با مدیران بایرن برای تمدید قراردادش به کدت چهار سال دیگر به توافق رسید و امروز این قرارداد جدید را امضا کرد

 

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت: خیلی خوشحالم. همیشه گفته ام که احساس می کنم بایرن مانند خانه ام است.از بودن در اینجا احساس خوبی دارم؛ هم خودم و هم خانواده ام. امیدوارم شرایط در سال های پیش رو هم به همین ترتیب باشد


mohamadnabavi بازدید : 115 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

رئالی‌ها روز گذشته سرانجام رسماً خرید هافبک اسپانیایی را تایید کردند.

عصر روز گذشته باشگاه رئال مادرید رسماً از خرید ایسکو هافبک مالاگا خبر داد و این ستاره  را به خدمت گرفت.
 این اولین خرید مادریدی‌ها پس از حضور کارلو آنچلوتی در برنابئو است و آن‌ها پیش از این دنی کاروخال را از بایرلورکوزن به خدمت گرفته بودند.

mohamadnabavi بازدید : 76 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
باشگاه فوتبال بارسلونا روز جمعه از انتخاب روبی اسپانیایی به عنوان دستیار تیتو ویلانووا سرمربی این تیم خبر داد.

روبی فصل گذشته هدایت تیم دسته دومی خرون را به عهده داشت.او خرون را به مرحله پلی آف رساند اما خرون در فینال از 
آلمریا ( چهار - صفر ) شکست خورد.

 

 
 
بارسا خاطر نشان کرد آمدن روبی 43 ساله نقش جوردی رورا را به عنوان دستیار اول ویلانووا تغییر نخواهد داد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، رورا فصل گذشته سه ماه هدایت بارسا را در غیاب ویلانووا به عهده داشت.
mohamadnabavi بازدید : 122 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن قبل از برگزاری دومین جلسه تمرینی تیمش زیر نظر پپ به خبرنگاران گفت:« عملا سطح زبان آلمانی گواردیولا خارق العاده است. چون همه ما می دانیم که زبان المانی زبان ساده ای نیست.»

 

لام بعد از شروع کار بایرن زیر نظر پپ گفت:« هرزمان که یک سرمربی جدید می آید، همه چیز جدید است:صحبت ها، تمرینات و همه چیز..الان با خوش بینی رو به آینده نگاه می کنیم.»

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ هم درمورد گواردیولا و سطح زبان المانی اش گفت:« پپ خیلی خوب آلمانی حرف می زند و قطعا از این هم بهتر خواهد شد.»

توماس مولر مهاجم جوان بایرن هم درمورد جلسه اول تمرینی تیمش زیر نظر گواردیولا گفت:« عملکرد گواردیولا فوق العاده بود.»

و درنهایت فرانک ریبری راجع به سرمربی اسپانیایی تیمش صحبت کرد:« پپ در جلسه تمرینی ۲۰ یا ۲۵ دقیقه به زبان آلمانی صحبت کرد ولی آنچه بیش از همه مرا تحت تاثیرقرارداد ایده های شفاف پپ بود. بلافاصله می توانی حس کنی که او از تو چه می خواهد.»

mohamadnabavi بازدید : 87 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

آبی‌های شهر منچستر قصد دارند با پیشنهاد حقوقی هنگفت، مدافع پرتغالی رئال مادرید را به خدمت بگیرند

 

روزنامه مارکا چاپ اسپانیا نوشت منچسترسیتی انگلیس بار دیگر ماموریت خود برای جذب په‌په، مدافع پرتغالی رئال مادرید را از سر گرفته است و در نظر دارد با پیشنهاد حقوقی 2 برابر آنچه که وی در سانتیاگو برنابئو می‌گیرد، این بازیکن ملی‌پوش را به لیگ برتر انگلیس بکشاند

mohamadnabavi بازدید : 100 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از رسانه های اسپانیایی زبان مارک آندره تراشتگن دروازه بان جوان و ملی پوش باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو با مسئولان باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و در آستانه پیوستن به این باشگاه اسپانیایی می باشد

 

قرار است تراشتگن بعد از امضای قرارداد، یک فصل دیگر به صورت قرضی در گلادباخ مشغول به بازی شود و در فصل آینده و با جدا شدن ویکتور والدس که با پایان قرداداش از این تیم خواهد رفت راهی نیوکمپ شود.طرفین هر دو باشگاه هنوز نسبت به این خبر واکنشی نداده اند و جزئیات این قرارداد هنوز به طور کامل مشخص نشده است


 
mohamadnabavi بازدید : 73 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
در روزهایی که لیگ های حرفه ای فوتبال تعطیل هستند ستاره های بزرگ اروپایی در کنار خانواده هایشان در تعطیلات به سر می برند

 

ستاره های  بارسلونا قبل از شروع جلسات توجیهی فصل جدید به همراه خانواده هایشان درتعطیلات به سر می برند

برخی از  بازیکنان از فعالیت های خود در این تعطیلات می نویسند. ستاره های بارسلونا در شبکه های اجتماعی از روند آمادگی خود برای فصل آینده و فعالیت های جنبی خود نیز مطالبی نوشتند

mohamadnabavi بازدید : 95 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا، با پرداخت ۲۴۰ هزار یورو از بدهی باشگاه آلباسته به بازیکنانش، از سقوط این باشگاه دسته پایین تر جلوگیری کرد.

   
این باشگاه دسته دومی که با مشکلات مالی شدیدی روبرو است، در صورتی که نمی توانست تا امروز این بدهی را بپردازد، به دسته چهارم سقوط می کرد
mohamadnabavi بازدید : 72 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

جیان لوییجی بوفون دروازه بان تیم ملی ایتالیا می گوید تنها چند سانتی متر با گرفتن پنالتی آندرس اینیستا فاصله داشت

به گزراش سایت فوتبال-ایتالیا، دو تیم ایتالیا و اسپانیا در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها به مصاف یکدیگر رفتند که پس از 120 دقیقه حاصل کار دو تیم تساوی 0-0 بود و اسپانیا در ضربات پنالتی با نتیجه 7-6 از سد ایتالیا گذشت.

 

 کاپیتان تیم ملی ایتالیا گفت: "وقتی کار به ضربات پنالتی می رسد، فقط یک تیم می تواند پیروز شود و حتی اگر شکست به ما لطمه می زند، ما باید آن را قبول کنیم."


mohamadnabavi بازدید : 100 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی بارسلونا بار دیگر تصریح کرد که او کار خود را در بارسلونا ادامه خواهد داد و برای بازی کردن در کنار مسی و نیمار هیجان زده است . الکسیس در پاسخ به سوالات خبرنگاران در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : من در 

 

بارسلونا می مانم . من برای فصل بعد نیز در بارسلونا هستم و مربی میتواند از من استفاده کند 
 او همچنین به تمجید از گواردیولا مربی جدید بایرن مونیخ پرداخت و افزود : پپ تجربه و انگیزه را به ارمغان می آورد . الکسیس در صحبت های پایانی خود در مورد تیتو ویلانووا نیز گفت : او 100 درصد سلامتی اش را بدست می آورد
mohamadnabavi بازدید : 116 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از بازیکنان بارسلونا ممکن است در فصل نقل و انتقال‌ها راهی رئال مادرید شود 
رئال مادرید که به تازگی کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده  به دنبال تقویت خود در خط میانی است
بر اساس گزارش‌های منتشر شده در نشریه‌های اسپانیایی، آنچلوتی سه بازیکن را مد نظر خود قرار داده است که یکی از آنها تیاگو آلکانتارا، هافبک بارسلونا است که قصد ترک ایالت کاتالان را دارد
mohamadnabavi بازدید : 109 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

سخنگوی مهاجم بارسلونا اسپانیا  گفت که وی اطمینان دارد موکلش مجازات نخواهد شد و مسی فرار مالیاتی نداشته است.

ستاره آرژانتینی و پدرش باید روز 17 سپتامبر در دادگاه حاظر شده و به سوالات قاضی پاسخ دهند. مسی و پدرش متهم هستند که بین سال های 2006 الی 2009 مبلغ 4 میلیون یورو از مالیات حق پخش تصویرش را پرداخت نکرده است.

آنخل خوارز گفت: "این داستان ها درباره ی مشکل مالیاتی مسی بدون مشاوره و تصدیق ما پخش شده است. هیچ کس نمی تواند آن اطلاعات را تصدیق کند. من نمی توانم در این باره چیزی بگویم ولی ما به بیگناهی مسی ایمان داریم و تغییری در آن حاصل نشده است."

طبق گزارشات داده شده مسی 2 ماه وقت دارد بیگناهی خود را ثابت کند تا از مجازات دادگاه در امان بماند. اولین بازی لیگ قهرمانان فصل آینده روز 17 سپتامبر برگزار خواهد شد و تاریخ دادگاه مسی نیز همان روز خواهد بود

تعداد صفحات : 309

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,005
  • بازدید ماه : 3,238
  • بازدید سال : 40,313
  • بازدید کلی : 600,315