loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

نیمار اعلام کرد که امیدوار است همکاری‌اش در بارسلونا با لیونل مسی آرژانتینی «تاریخ ساز» شود.

نیمار اعلام کرد که امیدوار است همکاری‌اش در بارسلونا با لیونل مسی آرژانتینی «تاریخ ساز» شود و حضورش در بارسلونا مانند دورانش در سانتوس با خوشحالی توأم باشد. 
نیمار همچنین ابراز امیدواری کرد که مسی در جشن گلزنی‌اش با او همکاری کند؛ همان طور که هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی برزیل و سانتوس با او در شادی‌اش شریک می‌شدند. 
 
وی افزود: من آدم شوخی هستم و همه خیلی دوست دارند که او با من در جشن شادی پس از گل شریک شود. 
 
مهاجم بارسلونا همچنین به دوران جدید در فوتبالش که با پیوستن به بارسلونا در برابرش گشوده می‌شود، پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم. فصل جدیدی در زندگی من گشوده شد و این یک دوره کاملا تازه است و امیدوارم یک روز برگردم.
 
وی در پاسخ به اینکه اگر در بازی مقابل سانتوس در دوم آگوست گلزنی کند، چه کار خواهد کرد، گفت: شادی خواهم کرد مثل همیشه که در کنار هم‌تیمی‌هایم موقع گلزنی شادی می‌کنم، اما هیچ بی‌احترمی یا توهینی به آنها نخواهم کرد. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 416
  • بازدید ماه : 4,026
  • بازدید سال : 41,101
  • بازدید کلی : 601,103