loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 83 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم رئال مادرید ظهر روز شنبه در کنفرانسی خبری شرکت کرد تا قبل از اولین دیدار پیش فصل تیمش مقابل بورنموث [یکشنبه] صحبت هایی داشته باشد.

سرمربی ایتالیایی صحبت هایش را با ابراز حمایت از سرمربی سابق بارسلونا، تیتو ویلانوا که روز جمعه به خاطر عود کردن بیماری سرطانش کناره گیری کرد، شروع کرد.

"می خواهم پیغامی مملو از تشویق و حمایت برای همکارم تیتو بفرستم. من در مورد این خبر ناراحتم، اما او یک جنگجو است. می خواهم به او بگویم که تمام باشگاه و ترکیب تیم با او هستند. امیدواریم که همه چیز برای او خوب پیش برود."

آنچلوتی در مورد گمانه زنی ها نسبت به انتقال گرت بیل از تاتنهام به برنابئو، آرام بود و گفت: "نمی خواهم در مورد بیل صحبت کنم؛ من از تیمی که دارم راضی ام."

 

در عوض، سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مطمئن است باشگاه قرارداد کریستیانو رونالدو را تمدید خواهد کرد: "او بازیکن فوق العاده ای است و بسیار هم حرفه ای است. تمدید قرارداد او کار من نیست، اما فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,408
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,408
  • بازدید ماه : 6,018
  • بازدید سال : 43,093
  • بازدید کلی : 603,095