loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 94 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی هلندی دنیای فوتبال احتمال حضورش برروی نیمکت مربیگری بارسا را رد کرده است.

کومن: بیشتر نگران بیماری تیتو هستم تا سرمربیگری بارسا

رونالد کومن، سرمربی هلندی فاینورد روتردام در صحبت هایی اعلام کرده که او جانشین تیتو ویلانووا روی نیمکت مربیگری بارسلونا نخواهد بود.

این درحالی است که این روزها و بعد از کناره گیری تیتو از هدایت بارسا به دلیل عود کردن مجدد بیماری اش ، نام کومن در کنار چند گزینه دیگر به عنوان نامزدهای هدایت بارسا به گوش می رسید ولی حالا این سرمربی 50 ساله احتمال حضورش در نوکمپ را رد کرده است.

بعد از بازی دوستانه فاینورد مقابل دوردرخت، کومن در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« من اصلا راجع به این موضوع فکر نمی کنم. من بیشتر نگران بیماری تیتو ویلانووا هستم. سرمربی آتی بارسا چه کسی خواهد بود؟ نمی دانم. من اصلا دراین موضوع دخالت نمی کنم.»

در این میان نام گزینه های دیگری نیز مطرح است از این جمله می توان به لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسلونای بی و باشگاه رم اشاره کرد که هنوز قراردادش با باشگاه سلتاویگو را رسما در فدراسیون فوتبال اسپانیا ثبت نکرده است.

سران باشگاه بارسلونا می توانند با پرداخت 10 میلیون یورو غرامت به باشگاه سلتاویگو که انریکه با آنها به توافق رسیده و از ماه ژوئن هدایت این تیم را در دست گرفته، این سرمربی جوان را به خدمت بگیرند.

گزینه دیگر پیش روی بارسایی ها، جراردو مارتیو، سرمربی سابق تیم ملی پاراگوئه و سرمربی کنونی نیولز اولدبویز است.

 

او اخیرا بعد از ناکامی در توافق با باشگاه های رئال سوسیداد و مالاگا، به آرژانتین بازگشت و هدایت نیولز اولدبویز را در دست گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,957
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,957
  • بازدید ماه : 6,567
  • بازدید سال : 43,642
  • بازدید کلی : 603,644