loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 58 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

یوپ هاینکس سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ گمانه زنی‌ها درباره احتمال پیوستن وی به تیم بارسلونا را تکذیب کرد و گفت بعد از جدایی از بایرن، در حال لذت بردن از دوران بازنشستگی است. هاینکس ۶۸ ساله فصل قبل توانست تیم بایرن مونیخ را به سه قهرمانی همزمان در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ بوندسلیگا و لیگ حذفی آلمان برساند.

عکس یوپ هاینکس

بایرن مونیخ فصل قبل توانست با هدایت این سرمربی پنجمین قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و با اختلاف ۲۵ امتیاز نسبت به تیم دوم بوندسلیگا به رکوردی در سطح رقابت های باشگاه های آلمانی دست یابد.

هاینکس که بعد از پیروزی های فصل قبل از تیم بایرن مونیخ از این تیم کناره گیری کرد گفت علاقه ای برای پیوستن به تیم بارسلونا ندارد. تیتو ویلانووا سرمربی تیم بارسلونا روز جمعه کناره گیری کرد.
هاینکس در مصاحبه با شبکه ورزشی اسکای نیوز آلمان گفت‌:«به نظر من بعد از دورانی که من در بایرن داشتم پیوستن به باشگاه دیگری غیر ممکن خواهد شد. من سرگرمی هایی دارم و خود را مشغول نگه می دارم. ورزش می کنم و به باغ بزرگی که دارم رسیدگی می کنم.»
بعد از اینکه ویلانووا به علت درمان بیماری سرطان مجبور به کناره گیری از بارسلونا شد نظرسنجی رسانه های اسپانیایی نشان می دهد هاینکس در صدر فهرست نامزدهای احتمالی سرمربیگری این تیم قرار دارد.
هاینکس در طول بیش از نیم قرن سابقه در جهان فوتبال چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی توانست دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ را به قهرمانی اروپا برساند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، رونالد کومن ستاره سابق تیم هلند نیز هر گونه گمانه زنی برای پیوستن به تیم بارسلونا را تکذیب کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,126
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,126
  • بازدید ماه : 4,736
  • بازدید سال : 41,811
  • بازدید کلی : 601,813