loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 98 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

یوپ هاینکس، سرمربی سابق بایرن مونیخ، شایعات اخیر در مورد برعهده گرفتن هدایت بارسا را رد کرد.

هاینکس: هدایت بارسا؟ نه، می خواهم به گل هایم برسم

این مربی باتجربه که فصل گذشته با بایرن به یک سه گانه تاریخی دست پیدا کرد، به عنوان یکی از گزینه های جانشینی تیتو ویلانووا در نوکمپ مطرح شد اما او تاکید کرد که هیچ علاقه ای برای برعهده گرفتن این پست ندارد.

هاینکس به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" فکر می کنم بعد از دوره ای که در بایرن داشتم، برعهده گرفتن هدایت یک تیم دیگر دشوار است. من خودم را مشغول نگه می دارم؛ سرگرمی هایی دارم؛ کمی ورزش می کنم. با حیوانات خانگی ام مشغول هستم و یک باغ بزرگ دارم که باید از آن مراقبت کنم.

 

من پیغام هایی که از بدنم دریافت می کنم را درک می کنم. البته شرایط خوبی دارم و می خواهم از اوقاتم لذت ببرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,190
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,190
  • بازدید ماه : 7,800
  • بازدید سال : 44,875
  • بازدید کلی : 604,877