loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 57 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

همزمان با اضافه شدن لوئیس سوارس به اردوی پیش فصل لیورپول در استرالیا، برندان راجرز، سرمربی قرمزها، تاکید کرد که آینده این ستاره اروگوئه ای در آنفیلد رقم خواهد خورد.

عکس لوئیس  سوارز

سوارس در ماه های اخیر بارها از تمایلش برای ترک آنفیلد گفت و شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می رسد اما راجرز تاکید کرد که این بازیکن فصل آینده هم بازیکن لیورپول خواهد بود.

 

سوارس که به دلیل حضور در جام کنفدراسیون ها، تعطیلات بیشتری را سپری کرد، به تازگی به اردوی پیش فصل تیمش اضافه شده و قرار است در مورد آینده اش با راجرز صحبت کند.

راجرز ساعتی پیش از ورود سوارس به استرالیا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من منتظر دیدن او هستم. او بازیکنی است که من همیشه از او حمایت کردم. من شرایط را درک می کنم اما نکته مهم این است که او با باشگاه قرارداد دارد.

حقوق او در پایان هر ماه پرداخت می شود، پس او هم باید به تعهداتش عمل کند. اگر این طور نباشد، مشکل ایجاد خواهد شد."

سوارس بعد از رسیدن به استرالیا، از صحبت کردن در مورد آینده اش خودداری کرد.

گفته می شود آرسنالی‌ها که پیش از پیشنهاد ۳۵ میلیون پوندی برای سوارس ارائه داده بودند، مبلغ پیشنهادی شان را به ۴۰ میلیون پوند افزایش دادند. 
او فصل گذشته ۲۳ گل در لیگ برتر به ثمر رساند و بعد از فن پرسی، دومین گلزن برتر رقابت‌ها بود. او همچنین در تیم منتخب فصل لیگ برتر هم جای گرفت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,022
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,022
  • بازدید ماه : 7,632
  • بازدید سال : 44,707
  • بازدید کلی : 604,709