loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 70 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی چلسی، خوزه مورینیو اطمینان داد که مهاجم هم وطنش، کریستیانو رونالدو در رئال مادرید می ماند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، مهاجم پرتقالی تیم رئال مادرید در حالی که 2 سال از مدت قرار دادش با لوس بلانکوس باقی مانده است، اما شایعاتی پیرامون پیوستنش به تیم سابقش، منچستر یونایتد وجود دارد. البته این در حالی است که این انتقال تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

با این حال، سرمربی سابق رونالدو در رئال مادرید اذعان داشت که او سال های بیشتری در برنابئو می ماند.

مورینیو در کوالالامپور به خبرنگاران گفت : " چیزی که من می دانم این است که رئال مادرید یک باشگاه ثروتمند است که نیازی به فروش رونالدو ندارد. من فکر می کنم رئال به اندازه ای پولدار است که می تواند هرگونه پیشنهاد را برای رونالدو رد کند. "

او ادامه داد : " من می دانم که رونالدو منچستر یونایتد و لیگ برتر را دوست دارد اما فکر می کنم که او در برنابئو می ماند. "

 

مورینیو گفت : " من این مساله را احساس می کنم. هیچ گونه تماسی با رونالدو نداشتم، فقط اینگونه احساس می کنم. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,753
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,753
  • بازدید ماه : 7,363
  • بازدید سال : 44,438
  • بازدید کلی : 604,440