loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

این ملی پوش اسپانیایی که به تازگی با رد پیشنهاد منچستریونایتد، راهی بایرن مونیخ شد، اعلام کرد که تصمیم گیری برای جدایی از بارسا اصلا آسان نبوده است.

نامه خداحافظی تیاگو آلکانتارا از بارسا: از همه متشکرم، به ویژه شما هواداران

تیاگو آلکانتارا، هافبک جدید بایرن مونیخ، با انتشار نامه ای سرگشاده در توئیتر، از باشگاه سابقش، بارسلونا خداحافظی کرد.

او در صفحه توئیترش نوشت:" من خانه ای را ترک کردم که از 14 سالگی در آن بودم. این تصمیم دشواری بود. به هر حال آن دوره به پایان رسید و من یک دوره جدید را شروع می کنم.

اکنون همان اشتیاقی را برای بازی کردن دارم که وقتی به عنوان یک پسربچه به بارسا رفتم، داشتم. همه این اشتیاق و جاه طلبی من را به بایرن رساند.  من در بارسا به عنوان یک بازیکن و یک انسان، رشد کردم. شاید این حرف کلیشه ای باشد و همه در این شرایط این حرف را بزنند اما در مورد من کاملا صدق می کند. می خواهم از همه اعضای باشگاه تشکر کنم. همه چیزهایی که دارم را بارسا و هوادارانش به من داده اند. من اینجا بزرگ شدم و از اتفاقات خوب و بدش چیزهای زیادی یاد گرفتم.  

هم تیمی ها، کادر فنی و مهمتر از همه شما هواداران که در پیروزی و شکست در کنار تیم بودند."

 

او همچنین خطاب به تیتو ویلانووا، سرمربی سابق بارسا که به تازگی به دلیل بیماری کناره گیری کرد، نوشت:" و تو، تیتو، یک مبارز هستی...همان طور که به آبیدال می گفتیم: سنگ های جاده را نگه دار، روزی با آن قلعه ای می سازی" تردیدی نیست که تو پیروز خواهی شد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 948
  • بازدید ماه : 3,181
  • بازدید سال : 40,256
  • بازدید کلی : 600,258