loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 87 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که در این تیم باقی خواهد ماند

عکس زلاتان ابراهیموویچ

ادینسون کاوانی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد به باشگاه متمول پاری‌سن‌ژرمن پیوست. با پیوستن این مهاجم اروگوئه‌ای از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن بسیاری از جدایی زلاتان ابراهیموویچ سخن گفتند اما این مهاجم سوئدی تاکید کرد که پاریس را ترک نخواهد کرد.

 

ابراهیموویچ که از چند تیم سرشناس اروپایی پیشنهاد دارد، گفت: دلیلی برای جدایی نمی‌بینم. اکنون بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم و می‌خواهم در این تیم بمانم. با این حال باید با ناصر الخلیفی، مالک باشگاه نشستی داشته باشم و درباره آینده‌ام با او صحبت کنم. هنوز دو سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم. همواره در فصل جابه‌جایی تابستانی چنین موضوعاتی مطرح می‌شود. رسانه‌ها نامم را در لیست تمام تیم‌ها قرار می‌دهند اما به خودم اطمینان دارم و مسیرم را به درستی می‌شناسم.

مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن که فصل گذشته سهم بسزایی در قهرمانی تیمش داشت، درباره جذب کاوانی هم گفت: تاکنون با کاوانی بازی نکرده‌ام. فقط می‌توانم بگویم که او کمک بزرگی برای پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,576
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,576
  • بازدید ماه : 6,186
  • بازدید سال : 43,261
  • بازدید کلی : 603,263