loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 79 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

کارلس پویول ظهر روز دوشنبه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه کمپ نو حاضر شد. کاپیتان آبی اناری ها در مورد کناره گیری روز جمعه تیتو ویلانوا از مربیگری باشگاه، به علت عود کردن بیماری اش صحبت کرد. پویول همچنین در مورد گزینه های جانشینی وی بحث کرد و علام کرد که مطمئن است فابرگاس علی رغم گمانه زنی ها در مورد انتقال به منچستریونایتد، در بارسا خواهد ماند.

خروج تیتو ویلانوا: "ضربه سنگینی بود. ما قبلاً هم چنین چیزی را تجربه کرده بودیم، اما این یکی خیلی سخت بود. هیچکس انتظارش را نداشت. تیم واقعاً تحت تأثیر این خبر قرار گرفت. تیتو با رختکن تیم صحبت کرد و ما را آرام کرد. او به ما گفت که جنگیدن را ادامه دهیم، و او هم همین کار را خواهد کرد."

جانشینی: "تصمیم گیری این موضوع بر عهده باشگاه است. آنها به دنبال بهترین فرد برای تیم هستند. ما سبک و فلسفه بازی خود را داریم. مطمئنم که آنها انتخاب درستی خواهند داشت."

رابطه دوستانه با لوئیس انریکه: "تمام اسامی که مطرح شده اند توانایی هدایت این تیم را دارند. من از آمدن هرکس خوشحال خواهم شد. چه آن فرد لوئیس انریکه باشد، که من رابطه دوستانه خوبی با او دارم و می تواند این کار را قبول کند، و یا هرکس دیگر."

آورن مربی خارج از باشگاه: "افرادی که مطرح شده اند سبک بازی ما را می شناسند."

مصدومیت: "من در حال ریکاوری هستم. دوست دارم که با گروه باشم. تاریخ مشخص نمی کنم، اما هر روز بهتر می شوم. با 3 عمل جراحی، سال سختی بود و من نمی خواهم به یکباره برگردم."

پیغام به هواداران: "ما به سخت ترین حد ممکن تلاش خواهیم کرد. این چیزی است که تیتو از ما خواسته تا انجام دهیم، و ما می خواهیم او از فوتبال ما لذت ببرد."

نیمار: "او بازیکن بسیار خوبی است. علی رغم اینکه جوان است، اما تجربه زیادی دارد."

تیاگو سیلوا: "دفاع میانی پستی است که با مصدومیت ها تحت تأثیر قرار می گیرد. تیاگو یکی از بهترین مدافعان میانی در جهان است و من فکر می کنم او در بارسا خیلی خوب جا می افتد."

جراردو مارتینو: "او روش بازی بارسا را دوست دارد و من می دانم که مربی خوبی است."

انتقال تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ: "ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم."

صحبتها در مورد انتقال فابرگاس: "فکر نمی کنم او بارسا را ترک کند."

رئال مادرید: "من در مورد چیزهایی که به بارسلونا ارتباطی ندارد کمتر دخالت می کنم. مادرید بازیکنان جوانی به خدمت گرفته است و با ترکیبی که آنها دارند، برای همه چیز خواهند جنگید. کارلو آنچلوتی هم که مربی خوبی است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,685
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,685
  • بازدید ماه : 7,295
  • بازدید سال : 44,370
  • بازدید کلی : 604,372