loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 96 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

می خواستم در تیمی باشم که به ارزشهایم بها داده شود. تصمیم گرفتم جدا شوم و به بایرن بپیوندم. سران باشگاه بارسا هیچ تلاشی برای حفظ کردن من انجام ندادند.


تیاگو آلکانتارا (2): بارسایی ها برای نگه داشتن من هیچ تلاشی نکردند

تیاگو آلکانتارا ستاره جوان و برزیلی الاصل دنیای فوتبال چند هفته پیش بعد از جدایی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست. او حالا در گفت و گویی از دلایلش برای جدایی از بارسا گفته و از حال و روزش در باشگاه مونیخی صحبت کرده.

بدون هیچ مقدمه ای به سراغ متن گفتگوی او با راک 1 می رویم .این گفتگو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی آن را مطالعه کنید:

*بارسا حالا یک سرمربی جدید دارد.فکر می کنید که اگر این اتفاق کمی قبل تر رخ می داد، شاید اوضاع تغییر می کرد؟

من به تاتا مارتینو تبریک می گویم که به سمت سرمربیگری بارسا انتخاب شده ولی الان به خاطر این تغییرات احساس پیشمانی نمی کنم

*روز شنبه می توانی با بایرن قهرمان سوپرکاپ آلمان شوی

دورتموند فوتبال خوبی بازی می کند. چندین سال خیلی خوب را پشت سرگذاشته و آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته  مقابل بایرن توانایی هایشان را نشان دادند. کار خیلی پیچیده خواهد بود. الان ما آمادگی اش را داریم تا بتوانیم مقابل آنها به پیروزی برسیم.

* بایرن در اوج بازی خواهد کرد؟

بله. همیشه می خواهیم با بیشترین تعداد گل ممکن به پیروزی برسیم.

*به اندازه کافی صبور بوده ای؟

من از مدتها قبل از رقابت های اروپایی صبور بودم و درانتظار آن بودم که سران بارسا پیشنهاد تمدید قرارداد به من بدهند تا با هم برسرمیز مذاکره بنشینیم. آنها می دانستند که من تصمیم به ترک بارسا دارم.

*یعنی بارسایی ها برای حفظ تو تلاش زیادی نکردند؟

هریک از دید خود به ماجرا نگاه می کند. می خواستم در تیمی باشم که به ارزشهایم بها داده شود. تصمیم گرفتم جدا شوم و به بایرن بپیوندم. سران باشگاه بارسا هیچ تلاشی برای حفظ کردن من انجام ندادند. منتظر ماندم  و ماندم ولی به نقطه ای رسیدم که می خواستم تصمیم بگیرم. و این کار را انجام دهم

*می توانستی به یونایتد هم بروی.

 هیچ کسی سراغ من نیامده بود. این رسانه ها بودند که از یونایتد حرف می زدند ولی این دروغ بود

* رئال مادرید چطور؟

رئال تیم بزرگی است ولی من بایرن را ترجیح دادم

*رئالی ها به تو زنگ زده بودند؟

 

این موضوع فقط به خودم مربوط است

برچسب ها تیاگو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,512
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,512
  • بازدید ماه : 6,122
  • بازدید سال : 43,197
  • بازدید کلی : 603,199