loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)

سرمربی جدید بارسلونا حضور در این تیم را بزرگترین چالش دوران مربیگری خود خواند.

مارتینو

جراردو مارتینو هفته گذشته به عنوان سرمربی باشگاه بارسلونا انتخاب شد. او قرار است در اردوی پیش فصل کاتالان‌ها در نروژ به این تیم اضافه شود. 
او پیش از سفر به نروژ در گفت‌وگویی اختصاصی با کانال پلاس صحبت‌هایی در مورد شرایط خود و تیمش ارائه کرد.

«هر اتفاقی هم که بیفتد، من باید کارم را در بارسلونا انجام دهم. همیشه گفته‌ام باید کارم را در هر شرایطی به بهترین شکل انجام دهم. باید با بازیکنانی کار کنم که بهترین‌های جهان هستند. می‌خواهم شیوه بازی این تیم را با کارهایی که بلد هستم توسعه دهم. حضور در بارسلونا، سخت‌ترین چالش دوران زندگی‌ام است.»

مارتینو 50 ساله به دست گرفتن هدایت بارسلونا در این سن را پاداش کارهای بزرگ و حضور طولانی مدت خود در فوتبال آمریکای جنوبی می‌داند.

 

«من و کادر فنی که با خودم به اینجا آوردم پاداش‌مان را گرفتیم. کار کردن با بازیکنانی که در بارسلونا حضور دارند، یکی از کارهایی است که همه دوست دارند آن را انجام دهند.»

برچسب ها مارتینو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahmadreza در تاریخ 1392/05/05 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز سلام ، خسته نباشد
وبلاگ بسیار خوب و جالبی دارید ، امیدوارم در آینده از این بهتر هم بشه . من هم یک وبلاگ با موضوع عمران دارم و خوشحال میشم به من سری بزنید و نظرتون رو در مورد وبلاگم بگین.
(در ضمن در صورتی که شما تمایل داشته باشین میتونیم باهم تبادل لینک داشته باشیم)
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,700
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,700
  • بازدید ماه : 6,310
  • بازدید سال : 43,385
  • بازدید کلی : 603,387