loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 94 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 خبرهای زیادی از زمان معرفی خراردو تاتا مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در مورد این مربی از دوران بازیگری او تا مربیگری اش منتشر شده ولی كمتر كسی ملاقات چند سال پیش او با ساندرو روسل رییس باشگاه بارسلونا را به یاد می آورد.

تاتا

ملاقاتی كه روزنامه ماركا از آن به عنوان تكه گمشده این پازل نام برده است. یك ضیافت شام با حضور روسل، مارتینو و هوراسیو كارتس رییس جمهوری فعلی پاراگوئه و رییس سابق باشگاه لیبرتاد در زمانی كه تاتا مربی این تیم بود. 
ظاهرا روسل در آن مهمانی به قدری تحت تأثیر تاتا قرار گرفته بود كه بعد از قطعی شدن استعفای تیتو ویلانووا تصمیم گرفت بلافاصله با این مربی آرژانتینی تماس بگیرد. تاتا در این باره گفت: او نتوانست مرا پیدا كند و به همین دلیل به كارتس زنگ زد. وقتی فهمیدم كه كارتس سعی كرده با من تماس بگیرد، هنوز نمی دانستم موضوع چیست تا زمانی كه با او صحبت كردم.

وی افزود: كارتس به من گفت كه با آندونی زوبی زارتا مدیر فوتبال بارسلونا تماس بگیرم و ما دو یا سه روز بعد مذاكره را شروع كردیم. 
سرمربی جدید بارسلونا در ادامه خاطر نشان كرد كه لیونل مسی هیچ نقشی در انتخاب او نداشته است. 
این در حالیست كه پیش از این گفته می شد وی به توصیه مسی جانشین تیتو شده است. 
تاتا گفت: ما همشهری هستیم ولی همدیگر را نمی شناسیم. قبلا فكر كرده بودم بارسلونا در مورد من با مسی صحبت كرده است ولی این درست نبود. 
البته مسی هم گفته كه هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. 
وی دراین باره خاطر نشان كرد: انتخاب او تصمیم باشگاه بود. من فقط گفته بودم كه فكر می كنم وی مربی خوبی باشد. شخصا هیچ شناختی از تاتا ندارم و قبلا هرگز او را از نزدیك ندیده بودم. 

برچسب ها تاتا ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 4,173
  • بازدید سال : 41,248
  • بازدید کلی : 601,250