loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 94 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

کاپیتان رم ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده جالوروسی، شایعات پیرامون حضور در لیگ ایالات متحده آمریکا را رد کرده است.

توتی

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، جالورسی در آستانه آغاز تور آمریکای شمالی خود قرار دارد و قرار است در این تور با تیم های آل استارز آمریکا، تورنتو کانادا و چلسی دیدار کند. 
کاپیتان محبوب رم، فرانچسکو توتی، در کنفرانس خبری خود پیش از سفر به آمریکا گفت: "آیا من هم مانند مارکو دی وایو به MLS خواهم رفت؟ او یک روش خاص زندگی را برگزید. من با رم قرارداد دارم و به آن احترام می گذارم. تنها تمرکز من بر روی این تیم است. دی وایو به من گفت که از انتقال به کانادا خوشحال است."

رم در فصل آینده برای دومین سال متوالی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دور خواهد بود. با این حال آن ها امیدوارند تا با آمدن رودی گارسیا به رأس کادر فنی جالوروسی بتوانند بار دیگر عملکر خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

توتی در ادامه گفت: "باشگاه سعی دارد تیمی را فراهم کند که بتواند در سطوح بالا رقابت کند. شما با حضور بازیکنان قدرتمند می توانید جام ها را کسب کنید. ما امیدواریم که بتوانیم به زودی در بالاترین سطح اروپا بازی کنیم."

برچسب ها توتی ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,431
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,431
  • بازدید ماه : 6,041
  • بازدید سال : 43,116
  • بازدید کلی : 603,118