loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 85 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ایکر کاسیاس پس از رسیدن کاروان ورزشی رئال مادرید به شهر لوس آنجلس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالاتی پاسخ داد.

ایکر کاسیاس: برای دوره جدید رئال مادرید هیجان دارم؛ بیل جزو ٣ یا ٤ بازیکن برتر اروپا است

بازگشت به دوره جدید تیم چگونه بوده؟ اولین برخورد با آنچلوتی چگونه بود؟

زمانی‌ که در تابستان از مادرید می‌‌گذشتم فرصت دیدن وی را پیدا کردم. برای من چالش جدیدی است. بسیار خوشحالم که فصلی جدید را با رئال مادرید شروع می‌‌کنم. کارلتو با من صحبت کرد و گفت که می‌‌خواهد عناوین مختلف را ببرد.

آیا می‌‌دانید که اولین بازی دوستانه شما در زمین بیسبال انجام می‌‌گیرد؟

ما از امکانات اینجا آگاه هستیم. چیز جدیدی نیست و هیچ بهانه‌ای برای شکست نداریم.

آیا بین مورینیو و آنچلوتی تفاوتی را پیدا کردید؟

تنها یک بار تمرین کردیم و نمی‌‌توانم بگویم چه تفاوت‌های با هم دارند. از مورینیو ممنونم اما به گذشته فکر نمی‌‌کنم و بسیار برای دوره جدید باشگاه هیجان دارم. برای بردن عناوین مختلف بسیار هیجان دارم و با یک جلسه تمرینی نمی‌‌توانم تفاوت‌ها را بگویم.

آیا جنگیدن با لوپز برای رسیدن به ترکیب مثبت است یا منفی‌؟

هیچ نکته منفی ندارد. رقابت همواره خوب و سالم است. دیگو، توماس و خسوس هر سه‌ دروازه بان‌های خوبی‌ هستند اما اگر به پست‌های مختلف نگاه کنیم در هر پست ما دو یا سه‌ بازیکن خوب داریم پس تنها به دروازه بان توجه نکنید. 

رئال مادرید جدید چگونه تیمی است؟

به صورت واضح، باید بگویم که عالی‌ است. ما قرارداد بازیکنان جوان زیادی را تمدید کردیم و این برای تیم خوب است. من یک گروه و ترکیب خوب می‌بینم و امیدوارم که این تیم با این سطح از پختگی به رده‌های بالای مسابقات اروپایی صعود کند و آن را ببرد.

نظرتان در مورد خرید بیل چیست؟

فکر می‌‌کنم که جزو ۳ یا ۴ بازیکن برتر اروپا باشد و بسیار عادی است که در مورد وی صحبت بکنیم زیرا ما در شرایط فوتبالی خوبی‌ هستیم. همه عملیات‌ها و صحبت‌ها می‌‌تواند خوب و یا بد باشد اما ما درباره بازیکنی صحبت می‌‌کنیم که بسیار خوب است. تا زمانی‌ که پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شود، چنین صحبت هایی مطرح خواهد شد.

نظرتان در مورد نقش زیدان چیست؟

ما در مورد شخصی‌ صحبت می‌‌کنیم که کاریزمای بسیار خوبی‌ دارد. او کسی‌ است که به بازیکنان مخصوصا بازیکنان جوان کمک زیادی می‌‌کند. خوشحال هستیم که در رئال مادرید فعالیت می‌‌کند.

باخت مقابل برزیل در فینال جام کنفدراسیون‌ها چگونه بود؟

باخت به برزیل دردناک بود اما این جز رقابت‌ها است. ما مقابل حریف بسیار خوبی‌ قرار می‌‌گرفتیم و باید به آنها تبریک بگوییم. آنها بازی خوبی‌ ارائه کردند هر چند کمی خوش شانس هم بودند. ما با بازی کردن در شهر‌های مختلف آشنا شدیم. در آفریقای جنوبی ما همچین شرایطی را تجربه کرده بودیم. سال آینده نیز ما به آنجا باز خواهیم گشت و سعی‌ می‌‌کنیم که دوباره قهرمانی که در گذشته به آن رسیدیم را تکرار کنیم.

آیا برای رقابت برای رسیدن به شماره یک رئال مادرید آماده هستید؟

باید رقابت کنید. بسیار دوست دارم که بازی کنم اما باید همه چیز را از نو شروع کنم. من برای بازی بسیار هیجان دارم اما با هم تیمی‌های که دارم، رسیدن به ترکیب اصلی‌ آسان نیست.

نظرتان در مورد لیگ ایالت متحده MLS چیست؟

لیگ جوانی است که به پیشرفت خود ادامه می‌‌دهند. بازیکنان جوان زیادی اینجا هستند که به اینجا آماده اند تا بزرگتر شوند. اندک اندک آنها به تجربیاتی بیشتری دست پیدا می‌‌کنند. MLS در حال حاضر هم مثل سابق مانند یک تورنمنت هست و هم به مانند یک لیگ.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,752
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 5,362
  • بازدید سال : 42,437
  • بازدید کلی : 602,439