loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 66 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دیوید پلات به گرث بیل هشدار داد که برای ترک تاتنهام و پیوستن به رئال مادرید در این تابستان خیلی جوان است.

 در حالی که امروز کاپیتان رئال مادرید، ایکر کاسیاس او را برای پیوستن به این تیم تشویق کرد، اما یکی از مربیان سابق تاتنهام به بیل توصیه کرد تا دوباره به تصمیمش فکر کند.

پلات به  BBC Sport گفت: "فکر می کنم او برای رفتن به خارج از کشور کمی جوان است و من به اینکه او راحت جا بیافتد، شک دارم. خیلی ها وقتی به کشور دیگری رفته اند ناموفق بوده اند. یکی دو نفر موفق شده اند، اما این تعداد زیادی نیست. خیلی ها لحظات سختی داشته اند.

فکر می کتم او برای رفتن جوان است، اما او ممکن است احساس کند که با همسر و فرزندش، شروع تازه ای برای او خواهد بود. فکر می کنم اگر او بماند بهتر خواهد بود؛ و اگر واقعاً آروزی رفتن دارد، سال بعد این کار را انجام دهد."

گزارش ها حاکی از آن است که رئیس باشگاه تاتنهام، دنیل لوی تمایلی به فروش ستاره ولزی ندارد؛ در حالی که پیشنهادی رئال مادرید می تواند فراتر از 100 میلیون یورو باشد.

"صرف نظر از اینکه آیا بازیکن می خواهد جدا شود، این باشگاه است که هدایت کننده این موضوع خواهد بود و روی صندلی راننده نشسته است!

اگر یک باشگاه، رهبری قوی و شجاع داشته باشد، که آنها در تاتنهام دارند، آنها باید در مقابل هرگونه پیشنهاد رسمی که می آید، مقاومت کنند؛ کاری که تاتنهام مصمم است تا انجام دهد. تاتنهام تا به این لحظه خیلی سرسخت بوده است.

اگر پیشنهاد وسوسه کننده ای، مانند 100 میلیون پوند روی میز باشد، پس فکر می کنم حتی دنیل لوی هم ممکن است مجبور به تسلیم شود؛ اما من فکر می کنم این مبلغ باعث می شود تا هوادران هم موضوع را درک کنند."


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,017
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,017
  • بازدید ماه : 4,627
  • بازدید سال : 41,702
  • بازدید کلی : 601,704