loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 71 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بخش هایی از مصاحبه بازیکنان پس از بازی دیشب

سرخی روبرتو: از هر طرف نیمار را میزدند، اما او توانست استعداد خود را نشان دهد.

سرخی روبرتو: گروه احساس خوبی نسبت به مربی جدید دارد. هنوز شخصا نتوانستم با او صحبت کنم، او به سرعت راجع به تاکتیک ها صحبت کرد.

سرخی روبرتو: من احساس خوبی دارم و میخواهم تا آنجا که میتوانم به تیم کمک کنم. من کل فصل را به سختی کار خواهم کرد تا زمانی برای بازی کردن به دست آورم.

الکسیس: الان اولین نکته گذراندن پیش فصل به بهترین حالت ممکن است. سپس من میتوانم تا هر روز به سختی کار کنیم تا جایگاهی در تیم به دست آورم.

نیمار: خطاهای آنها کمی خشن بود، اما من خوب هستم و آسیبی ندیدم. 

نیمار: مسی، الگوی من است. او یک انسان فوق العاده است. من واقعا از اینکه میتوانم درکنار او بازی کنم بسیار خوشحالم.

نیمار: من به زمان بیشتری برای برگشتن به ریتم خودم نیاز دارم. بازی کردن برای بارسا افتخار است. من فقط به کمک کردن به تیم، فکر میکنم. 

نیمار: بازی کردن در مقابل سانتوس کمی عجیب است، اما من هر کاری میکنم تا از لباس دفاع کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 4,292
  • بازدید سال : 41,367
  • بازدید کلی : 601,369