loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 100 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

راموس: وظیفه من نیست که تصمیم بگیرم کی به خرید بیل نیاز داریم؛ خودم را بازیکن بزرگی می دانم

در مقایسه با مورینیو، آنچلوتی چه چیزهایی به تیم اضافه کرده است؟

"همیشه داشتن مربیان بزرگ که تجربه بسیاری دارند، چیز خوبی است. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و این تضمینی برای خوب کار کردن اوست و ما از اینکه او مربی ماست، خوشحالیم. امیدوارم قهرمانی های زیادی به همراه او به دست آوریم."

آیا جو حاکم بر تیم نسبت به فصل گذشته آرام تر شده است؟

"وقتی مربی جدیدی می آید، شما احساس آرامش می کنید، اما ما هم خیلی مشتاقیم تا خودمان را ثابت کنیم چرا که رقابت برای به دست آوردن جایگاه فوق العاده است. امیدوارم که مربی در انتخاب ترکیب اصلی اش به مشکل بخورد، چرا که باید همیشه در هر تیمی رقابت بالا باشد."

آیا خرید بیل ضروری است؟

"فکر می کنم قیمت بازیکنان توسط بازار دیکته می شود. این وظیفه من نیست که تصمیم بگیرم ما باید بیل را بخریم یا کسی دیگر. برای مادرید مهم است که تعدادی بازیکن جوان و اسپانیایی در تیم داشته باشد. ترکیب جوانان و با تجربه ها به پیشرفت پروژه کمک می کند. رئیس باشگاه و دیگر مدیران کسانی هستند که تصمیم خواهند گرفت که به بیل نیاز داریم یا نه."

وقتی مورینیو تیم را ترک می کرد رابطه شما با او چگونه بود؟

"برای حرف زدن در مورد گذشته کمی دیر شده است. من آدم کینه ای نیستم و می خواهم لحظات خوبی که با مورینیو داشتیم را به یاد بیاورم. ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم و حالا صحبت کردن در مورد یک مربی دیگر بی احترامی به آنچلوتی است. هر روز که از خواب بیدار می شوم مشتاق یاد گیری چیزهای جدیدم و به از این بابت قدردان مورینیو هستم."

برای اینکه یکی از بهترین بازیکنان دنیا باشید چه کار باید کرد؟

"من از طرف خودم، هرچه در توان دارم را به کار می برم و هر روز با این خواسته از خواب بیدار می شوم که پیشرفت کنم. بهترین جا برای من بودن در مادرید است، چرا که مربیان و بازیکنانی که من با آنها کار می کنم فضای خیلی خوبی در رختکن ایجاد می کنند تا پیشرفت کنیم. من خودم را بازیکن بزرگی می دانم، اما باید هواداران تصمیم بگیرند که آیا درست است یا نه. تمام کاری که من می توانم انجام دهم این است که فروتن باشم و از وقتی که به اینجا آمده ام ذهنم را جوان نگه دارم."

در مورد خریدهای جدید باشگاه، ایسکو، کارواخال و ایارامندی چه فکر می کنید؟

این خوب است که بازیکنان جوان و تشنه کسب عناوین قهرمانی به تیم آمده اند. ایسکو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان مالاگا بود و ما از اینکه او را در اینجا داریم، خوشحالیم. همچنین او آندلوسی است. فکر می کنم او بتواند کمک زیادی به ما بکند و ما هم باید از خودمان توقع زیادی داشته باشیم. ما رقابت زیادی بر سر پست ها خواهیم داشت چرا که همه ما می خواهیم بازی کنیم."

منچسترسیتی خواهان جذب په په است و کیه لینی هم به رئال مادرید لینک شده است؛ در این مورد چه فکر می کنید؟

"ما در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند صحبت نخواهیم کرد. فکر می کنم تیم نیازی به تغییرات بیشتر در خط دفاع ندارد. من از ماندن په په خیلی خوشحال خواهم شد چرا که او یکی از بهترین مدافعان دنیاست."

جای خالی گونزالو هیگواین را در رختکن چه کسی پر خواهد کرد؟

"بازیکنان زیادی در رختکن تیم وجود دارند که همان احساس مسئولیت را دارند و می دانند چگونه تیم را به جلو هدایت کنند. در حال حاضر همه ما می دانیم که روی چه کسانی می توانیم حساب کنیم."

کدام بازیکن آکادمی بیشتر از همه شمار را تحت تأثیر قرار داده است؟

"بازیکنان زیادی به ذهنم می رسند اما دلیلی ندارد که تنها یکی را انتخاب کنم، چرا که بازیکنان متعهد زیادی از کاستیا وجود دارند که پشت در منتظراند! شاید آنها حالا فرصت خاصی داشته باشند، چرا که شانسی مثل الان فقط یک بار به وجود می آید و شما نمی توانید آن را از دست بدهید."

در مورد لس آنجلس گلکسی چه می دانید؟

"گلکسی در ایالات متحده یک مرجع و نقطه عطف است، و 2 بار قهرمان لیگ MLS شده است. داناوان و رابی کین بهترین بازیکنان آنها هستند. همیشه رویارؤیی با بهترین تیم ها خوب است، به طوری که شما را برای فصل جدید به بهترین شکل ممکن آماده می کند."

در مورد استانداردهای فوتبال در آمریکا چه فکر می کنید؟

 

"شاید استاندارد های مورد استفاده در اینجا بهترین ها نباشند، اما در حال حاضر آنها به خوبی پیشرفت می کنند و ما از اینکه ایالات متحده به مانند دیگر کشورهای آمریکای لاتین خوب پیش می روند، خوشحالیم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,114
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,114
  • بازدید ماه : 4,724
  • بازدید سال : 41,799
  • بازدید کلی : 601,801