loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 71 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دو پیشنهاد ابتدایی یونایتدها برای خرید فابرگاس رد شده و گفته می شود که آنها قصد دارد در آخرین فرصت شان، پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای خرید این ملی پوش اسپانیایی ارائه بدهند.

FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB

خاویر ماسچرانو، هافبک بارسا، مطمئن است که سسک فابرگاس، در مقابل پیشنهاد منچستریونایتد مقاومت خواهد کرد و در نوکمپ خواهد ماند.

دو پیشنهاد ابتدایی یونایتدها برای خرید فابرگاس رد شده و گفته می شود که آنها قصد دارد در آخرین فرصت شان، پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای خرید این ملی پوش اسپانیایی ارائه بدهند.

 اما ماسچرانو معتقد است که فابرگاس از حضور در فوتبال اسپانیا راضی است و در فصل آینده یکی از بازیکنان کلیدی آبی و اناری ها خواهد بود. 
او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:" من با او صحبت نکردم اما فکر می کنم از بودن در بارسا راضی است. صحبت کردن در مورد شرایط شخصی بازیکنان دشوار است زیرا گاهی اوقات نمی دانید به چه چیزی فکر می کنند.

من او را در تمرینات دیدم و احساس کردم از شرایطش راضی است.او در بارسا پروش پیدا کرده و احساس می کنم از پوشیدن پیراهن باشگاه احساس غرور می کند.

سخت است وقتی در اینجا پروش پیدا کرده اید، بخواهید بارسا را ترک کنید زیرا بارسا باشگاه بزرگی است؛ یک شهر بزرگ و زندگی در آن جالب است؛ به ویژه اینکه همه خانواده او اینجا هستند.

فکر می کنم او بازیکنی واقعا کلیدی برای ماست و فکر می کنم مربیان و افرادی که اینجا هستند دوست دارند او اینجا بماند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,588
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,588
  • بازدید ماه : 7,198
  • بازدید سال : 44,273
  • بازدید کلی : 604,275