loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

"دروازه‌بان منچستریونایتد معتقد است که هافبک بارسلونا در صورت پیوستن به این تیم کمک زیادی به آنها خواهد کرد.

دخیا

داوید دخیا تنها 22 سال سن دارد اما حضور فعالی در سطح بالای فوتبال داشته است. 
دروازه‌بان منچستر یونایتد با چهره‌ای کودکانه به عنوان دروازه‌بان اول شیاطین سرخ انتخاب شد؛ نقشی که بسیار طبیعی با آن کنار آمد. وی گفت‌و‌ گویی به شرح زیر انجام داده است:

* تو فصل گذشته بهترین دروازه‌بان لیگ برتر شدی. این فصل چه انتظاری داری؟

این فصل مهمی برای من است تا خودم را در لیگ برتر تثبیت کنم و به اهداف بزرگی دست پیدا کنم. جام‌جهانی در راه است و هرکاری که بتوانم اینجا انجام می‌دهم.

* در ماه ژوئن با رکورد بسیار خوبی از تیم زیر 21 سال خداحافظی کردی. زمان حضورت در آن تیم را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

بسیار خوشحال و در عین حال غمگینم. دو بار توانستم قهرمان رقابت‌های زیر 21 سال اروپا شوم اما بسته شدن این فصل از زندگی به خاطر کسانی که بسیار به آنها نزدیک بودم، مرا غمگین می‌کند.

* تیاگو در آستانه پیوستن به منچستر بود.

بله من سعی کردم او را قانع کنم اما نشد. او تصمیم گرفت به بایرن‌مونیخ برود که باشگاه بزرگی است و مطمئنم در آن تیم عالی کار خواهد کرد.

* و فابرگاس؟

او باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد در بارسلونا بماند یا به ما ملحق شود. خرید خوبی خواهد بود و به ما کمک فراوانی خواهد کرد.

* آیا فکر می‌کنی حضور بازیکنان اسپانیایی در لیگ برتر آن را بهترین لیگ دنیا می‌سازد؟

 

این منظم‌ترین لیگ است. همه چیز به خوبی در هر سطحی حتی مالی سازمان یافته شده است. می‌توانید این را ببینید؛ بازیکنان این را می‌دانند. لیگ بسیار جذابی است و من آن را بسیار دوست دارم. ورزشگاه‌ها برای اکثر بازی‌ها مملو از تماشاگر می‌شوند. طبیعی است که اسپانیایی‌ها باید بخواهند به این لیگ بیایند. مهم است که اسپانیایی‌های بیشتری در این لیگ باشند زیرا مردم در اسپانیا بیشتر فوتبال انگلیس را دنبال خواهند کرد.

برچسب ها دخیا ، فابرگاس ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,909
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,909
  • بازدید ماه : 5,519
  • بازدید سال : 42,594
  • بازدید کلی : 602,596