loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 75 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

مهاجم جوان بایرن‌مونیخ آینده‌ خوبی را برای پپ گوآردیولا در تیم جدیدش پیش‌بینی کرد. او خود را از شیفتگان فلسفه سرمربی سابق بارسلونا دانست

ماریو گوتسه جوان آینده‌دار فوتبال آلمان فصل جدید بوندسلیگا را با پیراهن بایرن‌مونیخ به میدان خواهد رفت تا شاگرد پپ گوآردیولا شود. هرچند او بارها اعلام کرد که در آلمان تنها برای دورتموند بازی خواهد کرد اما شرایط وسوسه‌انگیز بایرن باعث شد تا از تیم محبوبش دل بکند و راهی آلیانس‌آره‌نا شود این مهاجم 21 ساله از این‌ که بایرن‌مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، بسیار خوشحال است و تصمیم خود را درست و حساب شده می‌داند. او گفت: با پیوستن به بایرن تصمیم مناسبی گرفتم؛ چرا که به دنبال بالا بردن سطح فنی‌ام هستم. از تصمیم خودم خوشحالم؛ از این‌که وارد چالش جدیدی شده و تیم بزرگی چون بایرن مونیخ را انتخاب کردم، راضی هستم

گوتسه که به خاطر آسیب‌دیدگی هنوز در تمرین بایرن مونیخ شرکت نکرده است، افزود: امیدوارم هرچه زودتر تمریناتم را زیر نظر گوآردیولا شروع کنم. پپ مربی جالبی است. از علاقه‌مندترین افراد به فلسفه او هستم. گوآردیولا به راحتی با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند. او با مهربانی کامل با شاگردانش رفتار می‌کند. بر این باورم که ما را به راهی که سرشار از پیروزی و افتخار است، راهنمایی می‌کند. تمام تلاش خود را به کار می‌برم تا هرچه زودتر آسیب‌دیدگی‌ام را پشت سر بگذارم. شور و شوق زیادی برای بازی و تمرین دارم

کارشناسان فوتبال آلمان بر این باورند که گوتسه در بایرن جدید نقش مهاجم کاذب یعنی همان نقش مسی در بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. خود او در این‌باره گفت: با این نقش بیگانه نیستم؛ چرا که گاهی اوقات در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و نوجوانان آلمان در این پست به بازی گرفته شده‌ام. مشکلی با این پست ندارم و چنانچه کادرفنی ترجیح دهد، قبول خواهم کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,317
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,317
  • بازدید ماه : 6,927
  • بازدید سال : 44,002
  • بازدید کلی : 604,004