loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

نیمار به بیان احساسات خود پس از نخستین بازی خود با پیراهن بارسا پرداخت و گفت:«فکر می کنم به زمان بیشتری برای هماهنگی با تیم نیاز دارم».

 

 


نیمار در اولین بازی خود برای بارسا نمایش قابل قبولی را ارائه کرد. با وجود زمان کم بازی در حدود ده دقیقه در ورزشگاه پی جی ای آرنا، این ملی پوش برزیلی در کانون توجهات این بازی که نهایتاً با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید قرار داشت.
این بازیکن 21 ساله در مصاحبه ای رادیویی گفت: «این رویایی بود که به حقیقت بدل شد. فکر می کنم به زمان بیشتری برای هماهنگی با تیم نیاز دارم».

نیمار همچنین به تمجید از هم تیمی خود لیونل مسی پرداخت و اشاره کرد: «او حقیقتاً انسان خوبی است. او برای من یک الگو است و از بودن کنار او لذت می برم. او بازیکن فوق العاده ای است».

نیمار با اشاره چند نکته، به استقبال بازی روز جمعه مقابل تیم سابق خویش رفت و بیان کرد: «این بازی کمی برایم غیر عادی است، اما تمام تلاش خود را برای پیراهن بارسا می کنم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,212
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,212
  • بازدید ماه : 7,822
  • بازدید سال : 44,897
  • بازدید کلی : 604,899