loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

مصاحبه نیمار


 

Messi i Neymar / Foto: MIGUEL RUIZ - FCB

- من در هر بازی با انگیزه یکسان به میدان میروم، بازی رسمی باشد یا دوستانه، من همیشه طوری بازی میکنم که گویی فینال جام باشگاه های اروپا است. 

- از اینکه در بارسلونا هستم، خوشحالم. بازی کردن در مقابل سانتوس خیلی خاص خواهد بود، در مقابل هم تیمی های سابقم، ولی من از لباس بارسا دفاع میکنم. 

- من در حال آشنایی با بازیکنان و جو باشگاه هستم، این از آن چیزی که من فکر میکردم خیلی بهتر است، خیلی خوشحالم. 

- ارتباط من با مسی فوق العاده است، او شخصیت فوق العاده ای است. او رهبر است، بهترین بازیکن در جهان، من اینجام تا به او کمک کنم. 

- خطاهای زیاد در بازی لخشیا؟ به این تعداد خطا عادت دارم. در برزیل اوضاع بدتر هم بود. بخشی از فوتبال است. 

- رابطه من با تاتا بسیار خوب است. او با بازیکنان بسیار زیاد صحبت میکند، من هر روز با او صحبت میکنم. او مربی فوق العاده ای است.

- سعی میکنم هر چه زودتر خودم را هر چه زودتر با بازی سریع بارسا هماهنگ کنم. این زیباترین فوتبال در تمام دنیا است.

- پست من در زمین؟ هنوز در این زمینه با مربی صحبتی نداشته ام. 

- با هیچکس درباره اینکه چگونه میخواهم بعد از گلزنی خوشحالی کنم، صحبت نکرده ام. من میخواهم شادیم را بروز دهم، اما نمیخواهم به کسی بی احترامی کنم.

- بازی کردن با بارسا یک احساس فوق العاده است. این بدین معنی است که رویای بچگیم به حقیقت پیوسته است. من یه چیزی فراتر از خوشحالم. 

- جو حاکم بر تیم فوق العاده است. من در حال زندگی در یک رویا هستم. سرم را میچرخانم و مس، ژاوی، اینیستا، پویول و ... را میبینم.

- روماریو، رونالدو و ریوالدو سه بازیکن فوق العاده در بارسا بودند. من همچنین امیدوارم که بتوانم تاریخ خوبی را در اینجا از خودم به جای بگذارم.

- سفر به فلسطین این آخر هفته؟ من یک پیام احترام برای آنها فرستادم و همچنین یک آغوش برای کسانی که از ما استقبال خواهند کرد.

- من فکر نمیکنم باید نوع بازیم را عوض کنم، من باید شخصیت خودم را حفظ کنم. 

- من در هفته های آینده به سختی کار خواهم کرد تا بتوانم در بهرین فرم لالیگا را آغاز کنم

- من اینجا هستم تا به تیم و هم تیمی هایم کمک کنم، با پاس دادن یا گل زدن.

- من واقعا مشتاق بازی کردن در کمپ نو هستم. 

- قبل از آمدن به بارسا اندکی کاتالانی یاد گرفتم و امیدوارم یتوانم به یادگیری ادامه دهم

- من سعی میکنم با همه در تماس باشم، اما بازیکنانی که بیشتر با آنها در تماسم آلوز، آدریانو، مسی، ژاوی، پینتو و دوس سانتوس و... 

- رقابت با بقیه وینگر ها؟ پدرو، الکسیس و تیو سه بازیکن فوق العاده هستند، باهوش و سریع هستند، به همین خاطر است که در بارسا بازی میکنند. 

- من با تیتو صحبت کرده ام، اما نتوانستم با او کار کنم، او را در آغوش میکشم، برایش آرزوی بهبودی هر چه سریعتر را دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,869
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,869
  • بازدید ماه : 7,479
  • بازدید سال : 44,554
  • بازدید کلی : 604,556