loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

این ملی پوش جوان برزیلی به تازگی با انتقالی 57 میلیون یورویی، از سانتوس به بارسا پیوست و اکنون بسیاری منتظر هستند تا ببینند که او چگونه در کنار مسی جا می افتد.

 

 نیمار، ستاره جدید بارسا، اعلام کرد که رابطه دوستانه فوق العاده ای با لیونل مسی برقرار کرده است.

این ملی پوش جوان برزیلی به تازگی با انتقالی 57 میلیون یورویی، از سانتوس به بارسا پیوست و اکنون بسیاری منتظر هستند تا ببینند که او چگونه در کنار مسی جا می افتد.

در حالی که همه منتظر آغاز رقابت های لالیگا برای دیدن زوج مسی- نیمار هستند، این ستاره برزیلی اعلام کرد که با مسی رابطه دوستانه خوبی برقرار کرده است.

نیمار به خبرنگاران گفت:" رابطه من با مسی فوق العاده است. من هر روز با او صحبت می کنم. مسی بهترین بازیکن دنیاست و من احترام بسیار زیادی برای او قائل هستم."

از همین حالا انتظارات زیادی از نیمار وجود دارد و بسیاری منتظرند تا ببینند او چگونه در فوتبال اروپا جا می افتد اما او کاملا آرام است و تاکید کرد که هیچ فشاری احساس نمی کند.

" فشار همیشه وجود دارد اما من می خواهم آرامشم را حفظ کنم. باید با چنین فشارهایی کنار آمد. این بخشی از فوتبال است.

تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم، خوشحال خواهم بود. مسئله مهم برای من این است که خوب بازی کنم و بتوانم به تیم کمک کنم. انتظارات زیادی از من وجود دارد و من امیدوارم که این انتظارات را برآورده کنم.

تلاش می کنم تا هرچه زودتر با شرایط جدید سازگار شوم. بارسا زیباترین فوتبال دنیا را به نمایش می گذارد و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم با این شرایط و سبک بازی تیم تطبیق پیدا کنم."

 

نیمار فرداشب در جام خوان گامپر مقابل تیم سابقش، سانتوس قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,887
  • بازدید ماه : 596
  • بازدید سال : 49,019
  • بازدید کلی : 609,021