loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 162 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

اوضاعم بهتر شده و به شدت تمرین می کنم. بعد از انجام عمل جراحی لوزه، 3 کیلو لاغر شدم ولی الان در تلاشم تا به وزن سابقم بازگردم.


نیمار(2):  روماریو، ریوالدو و رونالدینیو الگوهای فوتبالی ام هستند؛در برزیل زبان کاتالان را یاد گرفتم

نیمار ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در اولین کنفرانس خبری اش به عنوان بازیکن بارسلونا شرکت کرده و در این کنفرانس خبری درمورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

دراینجا می توانید متن صحبت های نیمار را در دو قسمت مطالعه کنید. این بخش دوم و پایانی صحبت های نیمار به گزارش آ.اس است:

 *پست در زمین بازی: من هیچ پست خاص و ویژه ای ندارم. دراین باره صحبت نکرده ام. تنها کاری که انجام می دهم این است که روز به روز تمرین می کنم تا هرچه سریعتر با شرایط تیم تطبیق پیدا کنم

*آماده سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا هستی؟: امیدوارم که بله. من به شدت تمرین می کنم وامیدوارم که این به چشم بیاید

*رقص و شادی بعد از گل: کسی دراین باره چیزی به من نگفته ولی بعید می دانم که این کار بی احترامی باشد. رقص و شادی بعد از گل هم شیوه ای برای جشن گرفتن گلزنی تیم درمقابل هواداران است

*الگوهای فوتبالی: روماریو، ریوالدو و رونالدینیو بازیکنان بزرگی در بارسا بودند.هر سه این بازیکنان روی من تاثیرگذاربودند وامیدوارم که من هم مثل آنها به تاریخ بپیوندم

*پله گفته که نیمار بی تجربه است:هربازیکن جوانی بی تجربه است. بازیکنان رشد می کنند و من هم در بارسلونا رشد و پیشرفت خواهم داشت

*شرایط فیزیکی: اوضاعم بهتر شده و به شدت تمرین می کنم. بعد از انجام عمل جراحی لوزه، 3 کیلو لاغر شدم ولی الان در تلاشم تا به وزن سابقم بازگردم

*کدام جام را ترجیح می دهی؟ : همه را

*زندگی در بارسلونا: نمی دانم چطور خواهد بود. اسپانیا کشوری متفاوت با برزیل است. می دانم که در کنار خانواده و دوستان خواهم بود و سعی می کنم خوشبخت باشم

* بی قراری: بی صبرانه درانتظار بازی کردن در نوکمپ در بازی دوستانه با سانتوس هستم

*زبان کاتالان: قبل از آنکه به اینجا بیایم در برزیل زبان کاتالان را آموختم و امیدوارم که پیشرفت کنم

*دوستان صمیمی در رختکن: من خیلی با دانی، آدریانو، جاناتان، مسی، پینتو و چابی حرف می زنم ولی در کل با همه حرف می زنم.

*جشن گرفتن گلزنی در بازی دوستانه با سانتوس: شرایط متفاوت خواهد بود ولی من دراین بازی هم مثل همیشه بازی می کنم.قبل از این به این فکر کرده ام که اگر گلزنی کردم شادی بکنم یا نه. امیدوارم که این اتفاق بیفتد. اتفاق ویژه ای خواهد بود

* در خط حمله تیم از کدام بازیکن بیشتر از همه خوشت می آید: همه بازیکنان بارسا بازیکنان بزرگی هستند. تئیو خیلی سرعتی است ؛ پدرو باهوش است ولی همه شان فوق العاده اند

*می خواهی با خودت از برزیل چه چیزهایی بیاوری : تغییر دادن کشور محل اقامتت کار متفاوتی است. من می خواهم خانواده ام را بیاورم. آنها به من کمک خواهند کرد تا بتوانم برتمام تغییرات غلبه کنم

*فشار: همیشه فشار وجود دارد.من تمرین می کنم تا توقعات را برآورده سازم و امیدوارم که فصل خوبی را پشت سربگذارم

 

*تیتو ویلانووا: من با او صحبت کردم. ولی متاسفانه نتوانستیم با هم همکاری کنیم.من او را در آغوش می گیرم و امیدوارم که خیلی زود حالش خوب شود.

برچسب ها نیمار ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,939
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,939
  • بازدید ماه : 5,549
  • بازدید سال : 42,624
  • بازدید کلی : 602,626