loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 74 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم میلان در مورد ادامه حضور در میلان صحبت‌هایی انجام داده است.

الشراوی

فرعون کوچک اعلام کرده از زمانی که بچه بوده هوادار باشگاه میلان است و هیچ پشیمانی بابت رد کردن پیشنهاد یک تیم از لیگ برتر انگلیس ندارد. 
استفن الشراوی در این مورد به توتو اسپورت گفت: چرا باید میلان را ترک کنم؟ همواره اعلام کرده‌ام که از دوران کودکی هوادار روسونری بوده‌ام

و به تمام تصمیم‌هایی هم که در این زمینه می‌گیرم اعتقاد راسخ دارم. هیچ گاه به فکر تغییر تیمم نبوده‌ام. پیوستن به میلان رویایی بوده که به حقیقت بدل شده است. سن سیرو را ترک نمی‌کنم حتا اگر رئال مادرید هم به من پیشنهاد همکاری بدهد. به تمام تیم‌هایی که خواهان جذب من بودند جواب رد دادم.

وی ادامه داد: می‌خواهم سال‌های زیادی در ترکیب میلان بمانم و تاریخ را بنویسم. دوست دارم در خط حمله این تیم با همکاری ماریو بالوتلی تمامی تیم‌ها را شکست دهیم. من و ماریو بیش از یک هم‌تیمی هستیم و دوستان بسیار خوبی برای هم به شمار می‌آییم. به صحبت‌های سایرین که گفته‌اند من و او مشکل داریم به هیچ وجه گوش نمی‌دهم. در واقع او تنها کسی بود که وقتی دچار مشکل شده‌ بودم کنار من ماند.

برچسب ها الشراوی ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,783
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,783
  • بازدید ماه : 7,393
  • بازدید سال : 44,468
  • بازدید کلی : 604,470