loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 109 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک ولزی تاتنهام تمایل خود را برای حضور در تیم‌های بزرگ لیگ فوتبال اسپانیا اعلام کرد

بیل در این زمینه گفت: فوتبال اسپانیا را به سایرین ترجیح می‌دهم. آنها تکنیکی بازی می‌کنند و مدت زیادی توپ را در اختیار خود می‌گیرند. هر زمانی که با تاتنهام مقابل تیم‌های اسپانیایی قرار گرفتم، همواره به مشکل برخوردیم. فوتبال اسپانیایی‌ها را دوست دارم. روشن است که دوست دارم حضور در یک لیگ دیگر را تجربه کنم. با هر بازیکنی دوست دارد تجربه‌های متفاوتی در طول دوران فوتبال خود داشته باشد. فکر می‌کنم من هم در آینده چنین کاری خواهم کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,804
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,804
  • بازدید ماه : 6,414
  • بازدید سال : 43,489
  • بازدید کلی : 603,491