loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)
خرید جدید باشگاه منچسترسیتی می‌‌گوید لالیگا به بارسلونا و رئال مادرید خلاصه می‌‌شود.

وب سایت سیتی از احتمال پیوستن نگردو به این تیم می گوید

 

به گزارش as, نگردو می‌‌گوید:" شخصا برای یک چالش جدید جدا شدم. دوست داشتم تجربه جدیدی به دست بیاورم و فوتبال را بهتر درک کنم. انگلستان را انتخاب کردم زیرا فکر می‌‌کردم بهترین است. همه دوست دارند رشد کنند. در حال حاضر لالیگا به بارسلونا و رئال مادرید خلاصه می‌‌شود. در نتیجه باید از آنجا جدا شوید تا به عناوین مختلف برسید. در نظر داشته باشید که اتلتیکو مادرید چه فصل خوبی‌ را آغاز کرد اما با امتیازات بسیار زیادی در رده سوم قرار گرفت."

نگردو ادامه می‌‌دهد:سخت است که به اندازه این دو باشگاه سطح خود را حفظ کنید. این ملی پوش اسپانیایی در مورد هم وطنان خود در سیتی هم می‌‌گوید:" خوشحالم که با این دوستان هستم. داوید سیلوا را از زمانی‌ که در تیم ملی‌ با هم بودیم می‌‌شناسم و خاوی گارسیا و خسوس را هم از زمان حضور در سویا به یاد دارم. بسیار خوب است که گروهی از بازیکنان زبان مشترکی داشته باشند."

برچسب ها نگردو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 625
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 4,235
  • بازدید سال : 41,310
  • بازدید کلی : 601,312