loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 64 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

پپ گواردیولا اذعان کرد که علی زغم موفقیت در بارسلونا او هنوز چیزهای زیادی برای یاد گرفتن در حرفه مربیگری دارد

گواردیولا

بایرن مونیخ تحت هدایت گواردیولا موفق شد در دور دوم جام حذفی آلمان-DFB-Pokal- با نتیجه 5 - 0 ریدن دسته چهارمی را با هت تریک مولر و گلزنی شکیری و روبن شکست دهد.

با این حال، گواردیولا به خوبی می داند که در این فصل او طوری زیر ذره بین خواهد بود که هرگز نبوده است؛ او به شبکه تلویزیونی ARD آلمان گفت:

"من تنها 42 سال دارم و 5 سال تجربه سخت مربیگری داشته ام، بنابراین روشن است که من هنوز باید چیزهای بیشتری یاد بگیرم. این مرحله از رقابت ها خیلی خطرناک بود. ما تا حال 4 تیم بوندسلیگایی را دیده ایم که به دست تیمهای پائین تر حذف شده اند، بنابراین از عملکرد تیمم راضی ام.

می دانم در چه نوع باشگاهی حضور دارم. بعد از اینکه فصل گذشته، بایرن تمام قهرمانی ها را به دست آورد، من هم باید همه چیز را ببرم.

من همچنین قبول کرده ام که به خاطر کارهایی که در بارسلونا انجام داده ام، زیر فشار بیشتری باشم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,471
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,471
  • بازدید ماه : 8,081
  • بازدید سال : 45,156
  • بازدید کلی : 605,158