loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 109 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

این برزیلی در نیمه ی دوم جام خوان گمپر کارش را در کمپ نو آغاز کرد که بازی با پیروزی 0-8 بارسا برابر سانتوس به پایان رسید

بازیکن جدید بارسا با وجود اینکه یک نیمه ی کامل را بازی کرد نتوانست گلزنی کند. این مهاجم گفت: "امیدوارم به زودی گلزنی کنم"

 

نیمار داسیلوا جونیور جمعه شب گذشته کارش را به عنوان یک بارسایی در کمپ نو آغاز کرد. هم تیمیهای سابق برزیلی او در برابر حملات آبی و اناری پوشان ناتوان بودند و 8 گل را دریافت کردند بی آنکه گلی را پاسخ دهند. نیمار گفت: " بازی کردن با بارسا در کمپ نو یک تجربه ی جالب بود".

وقتی از او در رابطه با احساسش از رویارویی با تیم سابقش سوال شد اظهار داشت: "این کمی عجیب است ولی من حالا از لباس بارسا دفاع میکنم." این برزیلی نیمه ی دوم را کامل بازی کرد و در لحظات پایانی بازی دو موقعیت گلزنی را بدست آورد اما تلاشش نا موفق بود. او گفت" من نتوانستم گلزنی کنم ولی امیدوارم به زودی این کار را انجام دهم." " بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگی مانند ژاوی، مسی و اینیستا یک موهبت است."


سرخی روبرتو، از لحاظ ذهنی برای بدست آوردن جایگاهش در تیم آماده شده است

از هافبک کاتالانی در رابطه با تاثیر اولیه اش از نیمار پرسیده شد: "او متواضع است، علی رغم آنکه بسیاری ممکن است فکر کنند. او به خوبی با تیم تطبیق پیدا کرده است."

سرخی روبرتو کسی که در این تابستان پیشرفت چشم گیری داشته است، بازی فوق العاده ای در برابر سانتوس ارائه داد. او بعد از بازی گفت: "من هر روز که با هم تیمی هایم تمرین میکنم چیزهای زیادی می آموزم. بازی کردن برای بارسا خیلی سخت و پیچیده است زیرا ما بهترین بازیکنان دنیا را داریم." او اضافه کرد: " باید از فرصتهایی که به من داده میشود استفاده کنم، باید به مربی نشان دهم که میتوانم در ترکیب باشم... بازیکن تیم اصلی بودن یک رویاست که دارد به حقیقت میپیوندد."


این اظهارات بعضی از بازیکنان بارسا بعد از بازی است:


دنی آلوز:

"ما خیلی قدرتمند بودیم و گلهای زیادی زدیم"

"نتیجه ی امروز نشان دهنده ی این است که ما در تعطیلات مراقب خودمان بودیم"

"با همچین روحیه ای ما میتوانیم دوباره دست به کارهای بزرگ بزنیم"

"تاتا مارتینو مربی خوبی است، او به ما قدرتی داده است که شاید در طول این سالها آن را گم کرده بودیم"

"هواداران میتوانند در مورد این تیم هیجان زده باشند زیرا بازیکنان آماده اند تا تمام تلاش خود را به کار ببرند"


مارک بارترا:

"ما از همان ابتدا به سرعت بازی خودمان را به آنها تحمیل کردیم، به سرعت به گل رسیدیم و سانتوس بازی را آرام کرد"

"اگر ما در همین سطح باشیم و سبک بازیمان را تحمیل کنیم، حریفان ما اوقات سختی را سپری خواهند کرد"
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 4,018
  • بازدید سال : 41,093
  • بازدید کلی : 601,095