loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

لوئیس سوارس در گفت وگویی با تلگراف اعلام کرده، اگر لیورپول موضع رسمی خود را در قبال انتقال او به آرسنال مشخص نکند تا پایان این هفته شخصاً درخواست ترانسفر شدن از مسؤولان این تیم می کند.


سوارس خواهان پیوستن به تیمی است که حاضر است بیش از 40 میلیون پوند برای جذب او بپردازد و فصل آینده در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم حاضر خواهد بود.
سوارس در مورد تمایل خود به ترک لیورپول حرفهای جالبی زده و گفت: «من می خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم و درحال حاضر یک باشگاه این امکان را دراختیار من قرار می دهد. من به مدیر برنامه هایم گفته ام که می خواهم از لیورپول جدا شوم.

 اما متهم به عدم وفاداری شده ام، درحالی‌که سال گذشته امکان انتقال به تیمهای بزرگ اروپایی را داشتم و در لیورپول ماندم و قرار شد اگر تیم ما به لیگ قهرمانان صعود نکرد، فصل بعد امکان جدایی از این تیم را داشته باشم. 


من سال گذشته با تمام وجود برای تیم بازی کردم، ولی تلاش من برای قرار گرفتن لیورپول در جمع چهارتیم برتر کافی نبود. الان تنها چیزی که می خواهم این است که لیورپول به توافق قبلی ما در سال گذشته عمل کند. من سال گذشته هم به مسؤولان لیورپول گفتم که از تیمهای بزرگ اروپا پیشنهاد دارم، ولی آنها به من گفتند که تیم مربی جدیدی دارد و راهی لیگ قهرمانان خواهد شد. 

من با راجرز چندین بار حرف زدم و او به من گفت، یک فصل دیگر بمانم و به قولش عمل می کند. او گفت که اگر تیم به چمپیونزلیگ صعود نکرد، خودش شخصاً کاری می کند که من بتوانم به تیمهای دیگر بروم. لیورپول باشگاهی با شهرت خوب است و فقط از این تیم می‌خواهم که به قولش عمل کند. 

«سوارس می گوید در قرارداد او قید شده بود که اگر لیورپول پیشنهادی بالای 40 میلیون یورو برای او دریافت کند، اجازه جدایی از این تیم به وی صادر می شد.»

 من قرارداد کتبی دارم و می توانیم این قرارداد را به سازمان لیگ برتر ببریم تا آنها در این‌باره تصمیم گیری کنند، ولی نمی خواهم کار به این جا کشیده شود. « سوارس در ژانویه سال 2011 در زمان مربیگری دالگلیش با 8/22 میلیون پوند از آژاکس به لیورپول آمد و در 52 بازی 21 گل به ثمررساند. 

البته دوران فوتبال او در این تیم با مسایل حاشیه ای زیادی همراه بود که توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا و گازگرفتن ایوانوویچ مدافع چلسی و محرومیتهای طولانی مدت از جمله این حواشی بودند.

 با حضور راجرز روی نیمکت، مربی جدید تصمیم گرفت سوارس را تا سال 2016 با دستمزد 80هزار پوند در هفته در این تیم نگه دارد. در آن زمان یوونتوس پیشنهاد قابل توجهی برای خرید او ارائه کرد و سوارس معتقد است، در آن زمان به لیورپول وفاداری نشان داده و این تیم هم به او شانس بازی در انگلیس را داده و به رغم محرومیت هشت جلسه ای سوارس از او حمایت کرد.»

 می دانم که اشتباه کرده بودم، ولی من بارها بابت اقدامی که انجام داده بود، عذرخواهی کردم. اما به گفته سوارس لیورپول درحال حاضر به گونه ای عمل می کند که از او بازیکنی قدرنشناس که فقط خواهان جدایی از تیمش است، به رسانه ها معرفی کرده است.

 «من 26 سال دارم و باید درلیگ قهرمانان بازی کنم. گمان می کنم دراین مقطع از فوتبالم کارهای کافی برای حضور دراین رقابتها انجام داده ام. حالا موقعیت انجام این کار را دارم و نمی خواهم این شانس را از دست بدهم. باشگاه به من قول داده بود و می خواهم که به قولش عمل کند. این فقط یک قول لفظی با مربی نبوده و در قرارداد من به صورت مکتوب نوشته شده است.

 گمان نمی کنم هواداران از من عصبانی باشند. فکر می کنم آنها جاه طلبی های یک بازیکن را برای بازی در سطح بالا درک می کنند. من قصد انتقال به تیمی دیگر برای آزردن لیورپول را ندارم. همیشه قدردان لیورپول خواهم بود. 

اما حرفه فوتبال من پیش از هر چیزی قرار دارد. سوابق من نشان می دهد که بازیکنی نیستم که هرفصل بخواهد تیم عوض کند. از اینکه سالها درفوتبال انگلیس بازی کنم هم مشکلی ندارم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 781
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 781
  • بازدید ماه : 4,391
  • بازدید سال : 41,466
  • بازدید کلی : 601,468