loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 77 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

مارتینو پس از بازی با تایلند و در مصاحبه بعد از بازی، از بهبود عملکرد تیم در ایجاد حملات سریع، کنترل و حفظ مالکیت توپ و انجام پرس در تمام نقاط زمین ابراز رضایت کرد.

http://football.ir/media/1392/05/w2/tata4-505x350.jpg


پس از پیروزی قاطع و کوبنده 7 بر 1 بارسا برابر تایلند در بازی دوستانه که در شهر بانکوک برگزار شده بود، جراردو مارتینو، سرمربی بارسا تصدیق کرد که تیمش بسیار فراتر از حریف بود و تصریح کرد که عملکرد تیم او را به ادامه هر چه با انگیزه تر تشویق می کند.
او پیرامون مسائل مختلفی صحبت که در ادامه آن ها را خواهیم خواند.

 

آنالیز بازی: صرف نظر از قدرت و کیفیت بازی حریف، ما نمایش خوب و مثبتی از خود در زمینه کنترل و حفظ مالکیت توپ، انجام پرس بروی بازیکنان حریف در سرتاسر زمین و سرعت بالا در خلق حملات نشان دادیم که مرا بسیار خوشحال و امیدوار کرد. این موضوع بیشتر از به ثمر رساندن گل های فراوان که با در نظر گرفتن تفاوت های موجود در کیفیت بازی دو تیم امری کاملاً بدیهی بود، خوشایند است.

زوج مسی - نیمار: آنها به خوبی در کنار یکدیگر بازی می کنند و هر کدام بخشی از زمین را تحت پوشش قرار می دهند. ارتباط بین بازی نیمار و لئو جذاب ترین بخش این مسابقه بود و آنها مطابق آنچه انتظار می رفت خوب بازی کردند. آنها نه تنها با همکاری های خوب خود موفق به گلزنی شدند، بلکه با سایر بازیکنان هم ارتباط خوبی داشتند و این امر همان چیزیست که در فوتبالی در این سطح انتظار می رود.

احتمال جذب داوید لوئیز: در حال حاضر من در تایلند هستم و اطلاعی از عقد این قرارداد ندارم.

آینده سسک: در حال حاضر او بازیکن ماست و در این فصل نیز همراه ما خواهد بود. در حال حاضر مسئله نگران کننده تر بازگشت پویول به آمادگی کامل است.

وضعیت جسمانی نیمار: بازی های دوستانه به من ایده های خوبی برای سبک چیدمان بازیکنان می دهد اما آمادگی و سلامت بازیکنان برای من مهمتر است. او با گذشت زمان بهتر می شود و نسبت به نخستین بازی خود برابر سانتوس پیشرفت خوبی داشته است.

ژاوی: نمی دانم می توانم چیزی درباره این بازیکن بگویم که تا به حال درباره او مطرح نشده یا نه. سخن گفتن در مورد بازیکنی به بزرگی او برای من کار آسانی نیست. نظر من در باره او همانطور است که بازی او را از راه دور تماشا می کردم و نظرم درباره او تغییری نکرده است.

بگنک: او از توانایی خوبی برخوردار است و تنها به تمرین بیشتر در کنار بازیکنان با تجربه تری احتیاج دارد تا بتواند از آنها الگو برداری کند. من از او انتظار بالایی دارم و باید بازی های بیشتری از او ببینم.

از تاتا پرسیده شد که آیا او قصد تغییر تفکر والدس را دارد یا خیر و او در جواب گفت: می دانم که پیش از آمدن من چه مسائلی پیرامون والدس مطرح شد. بنابراین من نیز از او در این فصل استفاده می کنم.

تیم ملی تایلند: من دانش عمیقی درباره این تیم ندارم اما سرعت خوب آنها در هنگام حمله مرا شگفت زده کرد. آنها بازیکنان خوب و سریعی دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,860
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,860
  • بازدید ماه : 6,470
  • بازدید سال : 43,545
  • بازدید کلی : 603,547