loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

اریک آبیدال که به تازگی با تیم فوتبال موناکوی فرانسه قرارداد امضا کرده است ابراز تمایل کرد نقش کاپیتانی این تیم را به عهده بگیرد.


این در حالی است که کلودیو رانیری مربی تیم موناکو این تیم را آماده می کند تا با تیم پاری سن ژرمن مدافع عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک فرانسه بازی کند.

آبیدال تنها فردی بود که ماه آوریل و پس عمل جراحی بر روی کبد دوباره به این باشگاه ملحق شد.
سیزده سال پیش در ماه ژوئیه پس از اینکه تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا اعلام کرد که با آبیدال قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد، وی به باشگاه موناکو ملحق شد و دوران حرفه ای خود را در این تیم گذراند.
وی پس از بهبودی نسبی و تمایل به بازگشت به این تیم گفت:« من خیلی خوشحال هستم و با تمام قدرت آماده ام تا نشان دهم هنوز هم در اوج هستم.»
این مدافع تیم فوتبال موناکو افزود:« وضع من از سال 2000 میلادی تغیر کرده است. من الان در سن 33 سالگی هستم و باید نقش خود را انجام دهم که در حال حاضر هم آمادگی لازم برای این کار را دارم.»
وی تاکید کرد:« من با مربی تیم موناکو صحبت کرده ام و خوشحال می شوم که با برد تیم دیگران را نیز خوشحال کنم.»
به گزارش خبرگزاری آلمان از موناکو، مدافع تیم فوتبال موناکو همچنین اعلام کرد مایل است در تیم ملی فوتبال فرانسه نیز بازی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,122
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,122
  • بازدید ماه : 6,732
  • بازدید سال : 43,807
  • بازدید کلی : 603,809