loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 63 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ضمن تمجید از ریو فردیناند، وی را یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال دانست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، پیش از آغاز دیدار بزرگداشت ریو فردیناند که شب پیش با برتری 3-1 سویا به پایان رسید، کریس رونالدو هم‌تیمی خود را مورد تمجید قرار داد و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ستاره رئال مادرید در مصاحبه با مجله Inside United اظهار داشت: ”ده سال از زمانی که من با منچستر یونایتد قرارداد امضا کردم گذشت و امروز، به عنوان یک بازیکن رئال مادرید، می‌خواهم در مورد یکی از بهترین‌هایی که اولدترافورد و جهان به چشم خود دیده است، صحبت کنم. دوست من، ریو.“

او افزود: ” تمجید کردن از یکی از بهترین مدافعین تاریخ در چنین شبی برای من افتخار بسیار بزرگی است. سبک بازی و اخلاق او، چه در داخل زمین و چه بیرون آن، نقشی بنیادی داشت. نه تنها برای پیشرفت تیم، بلکه برای تمامی ما که شانس این را داشتیم خاطرات فوتبالی و غیر فوتبالی فوق العاده‌ای با وی را با دیگران به اشتراک بگذاریم.“

 

رونالدو ادامه داد: ”حرف‌هایی که من می‌گویم ممکن است ریو را به عنوان یک بازیکن بهتر توصیف کند. خوش شانس بودم که در کنار وی بازی کردم و نه در مقابلش!‌“

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,985
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,985
  • بازدید ماه : 6,595
  • بازدید سال : 43,670
  • بازدید کلی : 603,672