loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 75 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

می دانستم که اگر می خواهم رشد کنم، باید درکنار این بازیکنان باشم و هرروز کنارشان کار کنم. من در بهترین مدرسه دنیا هستم و در حال لذت بردن از فوتبالشان هستم.

http://u.goal.com/303400/303491_heroa.jpg 

نیمار ستاره برزیلی و خرید تابستانی باشگاه بارسلونا در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه اسپورت کاتالونیا به بازتاب نظراتش درمورد تیم جدیدش پرداخته. او از همان دقیقه اول حضور در بارسا نشان داد که سران این باشگاه در خرید او اشتباه نکرده اند.

چهره او مملو از صحبت است و لبخند از لبان او دور نمی شود. او در بارسلونا با آدریانو و آلوس هموطنان برزیلی اش ارتباط بیشتری دارد؛ چون با هم همزبان هستند ولی او در بارسلونا به یادگیری زبان برای درک هم تیمی هایش در داخل زمین نیاز ندارد.کیفیت فوتبال همه چیز را حل می کند.دراینجا می توانید متن این گفتگوی جذاب را مطالعه کنید. این بخش دوم این گفتگوی خواندنی است:

*اگر کاپیتان تیم ملی برزیل بودی برای برنده توپ طلا به چه کسی رای می دادی؟

لئو مسی. او بهترین است. بدون هیچ شکی.بهترین است..

* و نفر دوم. نیمار است؟

نه نفر دوم اینیستاست

* و نفر سوم؟

چابی

*پس با بهترین استادهای دنیا کلاس برداشته ای

بله.این یکی از دلایلی بود که من بارسلونا را انتخاب کردم تا کنار این بازیکنان باشم. من زمان کوتاهی است که در بارسلونا هستم ولی این روزها به تمام حرکات این بازیکنان توجه می کنم. می دانستم که اگر می خواهم رشد کنم، باید درکنار این بازیکنان باشم و هرروز کنارشان کار کنم. من در بهترین مدرسه دنیا هستم و در حال لذت بردن از فوتبالشان هستم.

* به همین خاطر از همان اولین روز در انتخاب بارسلونا به عنوان مقصدت شکی نداشتی؟

بله.می دانستم که رئال مادرید هم به دنبال من است ولی اگر قرار بود که از سانتوس جدا شوم، هدفم پیوستن به بارسلونا بود. هیچ انتخاب دیگری نمی توانستم انجام دهم. به علاوه اینجا آلوس و آدریانو هستند که دائما تاکید می کردند که کجا بهتر از اینجا برای من است. به همین خاطر می دانستم که اگر بخواهم روزی بهترین بازیکن دنیا شوم، باید در ابتدا در کنار بهترین ها باشم.

*احساس نمی کنی که روزهای زندگی ات خیلی سریع می گذرند؟ با 21 سال سن الان یک ستاره بین المللی هستی و کلی اسپانسر داری و البته یک بچه هم داری

 

واقعیت این است که دوست دارم زمان متوقف شود و نفسی بکشم ولی می دانم که الان نمی توانم این کار را انجام دهم چرا که افراد زیادی پشت سر من هستند و من نمی توانم از آنها عقب بیفتم. من به سرکردن با این شرایط در کمال آرامش و به صورت طبیعی عادت کرده ام. در سانتوس هم مسئولیت های زیادی داشتم و درکمال آرامش این کار را انجام می دادم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,476
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,476
  • بازدید ماه : 5,086
  • بازدید سال : 42,161
  • بازدید کلی : 602,163