loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 62 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بارسلونا مسلما يکي از بهترين باشگاه هاي دنيا است و در ساخت بازيکنان خوب و معروف نيز مشهور است.

 

نگاهي ميندازيم به گروهي از بهترين بازيکنان بارسلونا که از اين باشگاه تيمي بزرگ ساخته است.در اين ليست نام بازيکناني آمده که داراي مهارت هاي بسيار و متنوعي هستند.بارسلونا تيم بسيار بزرگي است و بازيکنان بسيار خوب نيز دارد و اين چند بازيکن که نام آن ها در ليست هستند تنها تعداد کمي از ستارگاني هستند که در بارسلونا حضور داشته اند.اين بازيکنان توسط شما هواداران انتخاب شده اند و اميدوارم که از اين مقاله لذت ببريد.

ليونل مسي:

ليونل مسي در حال حاضر يکي از بهترين بازيکنان در جهان است.او با زدن بيش از 300 گل به يکي از اسطوره هاي تاريخ باشگاه تبديل شده است.او همچنين موفق به کسب چهار عنوان بهترين بازيکن جهان شد و همچنين در موفقيت هاي چند ساله ي آخر بارسلونا تاثير بسيار بالايي را داشته است.


رونالدينهو:

رونالدینهو يکي از بهترين بازيکنان تاريخ بارسلونا بوده است.او يکي از هيجان انگيز ترين بازيکنان بارسلونا بود که با دريبل زني ها و ضربات کاشته اش همه را هيپنوتيزم کارهايش ميکرد.گاهي اوقات حرکات زيباي او و عبور هاي عجيب و غريبش از مدافعان رقيب زبان خيلي ها را بند ميآورد.اگر شما نياز به اثبات بيشتر اين موضوع داريد کافي است که به يوتيوب سري بزنيد.


مارادونا:

مارادونا نيز يکی از بازيکنان فوق العاده در تمام تاريخ بارسلونا بوده است.بحثي که هميشه بين برتري کدام بازيکن از بين مارادونا و پله بوده است همچنان باقي است , اين دو بازيکن واقعا فوق العاده بودند اما پا به توپي و حرکات مارادونا تا قبل از خودش هرگز ديده نشده بود.او جوايز بسياري را به دست آورده و با تيم هاي گوناگون موفق به کسب قهرماني هاي گوناگون شده و او واقعا شگفت انگيز است.


ژاوي:

میتوان او را حداقل یکی از اصلی ترین بازیکنان بارسلونای فعلی دانست.ژاوی یک بازیکن پاسور و طراح است و با پاس های خوبش تیکی تاکا را آغاز میکند و به نتیجه میرساند او همچنین دارای توانایی دریبل زنی بسیار بالایی است و بار ها آن را در مرکز زمین نشان داده است.ژاوی را میتوان به مانند بسیاری از بازیکنان تاریخ بارسلونا یک نابغه دانست.


یوهان کرایف:

یوهان کرایف یک بازیکن بسیار تاثیر گذار بود و عنوان های زیادی را نیز کسب کرد.کرویف بدلیل تونایی فنی و سرعت و شتاب بالایش معروف است , او همچنین دارای دید بسیار خوبی بود و بعد از مشاهده ی دقیق مکان یاران دیگر بهترین حرکت ممکن را برای ایجاد موقعیت گلزنی انجام میداد.او موفق شد که به بارسلونا برای بدست آوردن عنوان در اولین فصل حضورش کمک کند و یک بازیکن بسیار بزرگ برای بارسلونا به حساب بیاید.


ساموئل اتوئو:

ساموئل اتوئو بازیکن بزرگ دیگری است که لباس تیم بارسلونا را به تن کرده است. او در 145 بازی ای که برای بارسلونا انجام داد , 108 گل را به ثمر رساند و یک بازیکن بزرگ و تاثیر گذار برای بارسلونا بود.با وجود شعار های نژاد پرستانه اتوئو به موفقیت خودش ادامه میداد و بهترین عملکردش را برای بارسلونا داشت.


کارلس پویول:

اگر شما به تمام مدافعان بارسلونا نگاهی بیندازید قطعا پویول یکی از بهترین هاست.پویول کاپیتان یکی از بهترین تیم های تاریخ است که موفق به کسب 3 لیگ قهرمانان اروپا و 6 قهرمانی لالیگا به همراه این تیم شده است پویول کارش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ بارسلونا ادامه میدهد و در مواقع مهمی تیم به او و قدر رهبریش اتکا میکند.


روماریو:

روماریو یکی از گلزن ترین بازیکنان تاریخ بارسلوناست,او یکی از بهترین گلزنان در لالیگا نیز به شمار میرود.وی با وجود دوران کمی که در بارسلونا حضور داشت عملکردی فوق العاده در این تیم را تجربه کرد.او بعد از بدست آوردن جایزه ی بهترین بازیکن جهان در سال 1994 به مانند بسیاری از برندگان این جایزه روند افت را پیش گرفت.


رونالد کومن:

رونالد کومن یک بازیکن بسیار مهم برای بارسلونا به حساب می آمد.او گل برتری بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان سال 1992 را به ثمر رساند و همچنین موفق به زدن 102 گل برای بارسلونا شد.او بخشی جدایی ناپذیر ار تیم رویایی کرایف بود و به مانند یک بت برای باشگاه بارسلونا و هوادارانش ارزشمند بود.


کوبالا:

کوبالا یک فوروارد شگفت انگیز برای بارسلونا بود.او 274 گل در 345 حضور برای بارسلونا به ثمر رساند که این آماری قابل توجه است , او یک دریبل زن خوب و همچنین شوت زنی دقیق بود و یکی از کابوس های دروازه بانان رقیب نیز بود و موفق به دریافت چهار عنوان در اسپانیا نیز شد.


استویچکوف:

استویچکوف در کنار روماریو بازی میکرد و یکی از محبوب ترین های بارسلونا در زمان خود بود.او عضو تیم رویایی بارسلونا بود و موفق شد که چهار بار متوالی عنوان قهرمانی لالیگا را با بارسا کسب کند.او موفق به زدن 85 گل در 175 بازی شد و نفرتش از رئال مادرید او را در بین هواداران محبوب کرده بود.


پپ گواردیولا:

پپ گواردیولایی که بعد ها سرمربی بارسلونا نیز شد.او کاپیتان تیم رویایی بود و یکی از بهترین ها در نسل خودش بود.او سبکی را داشت که تا قبل از آن به هیچ وجه به مانند او دیده نشده بود , گواردیولا بسیار ساده بازی میکرد و حتی گاهی در طول بازی یک یا دو بار توپ را لمس میکرد اما تاثیری بالا داشت.او از نظر تاکتیکی نیز دانا بود و به همین دلیل پتانسیل تبدیل به مربی ای موفق را نیز داشت.


مایکل لادروپ:

لادروپ بسیار شبیه به کرایف بازی میکرد.لادروپ یک پاسور بسیار حرفه ای بود و پاس گل های بسیار خوبی را نیز برای استویچکوف ارسال میکرد.او بازیکنی برجسته در دریبل زنی و عبور از بازیکنان حریف بود و همچنین به دید بازش و پاس های خوبش معروف بود.او یک بازیکن بسیار بزرگ بود که با وجود از دست دادن طرفدارانش با انتقال به رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا به حساب می آید.


ریوالدو :

چپ پای برزیلی و دوست داشتنیه بارسا.کسی نیست که قیچی برگردان ها و شوتهای این بازیکن را فراموش نکند.ریوالدو یکی از متعصب ترین بازیکنان بارسا بود که همیشه در مقابل تیمهای بزرگ خوش میدرخشید.او بعد از دریافت بازیکن سال فیفا با بی مهری لوییز ون گال سرمربی وقت بارسلونا مواجه شد و در نهایت به تیم میلان پیوست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,310
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,310
  • بازدید ماه : 6,920
  • بازدید سال : 43,995
  • بازدید کلی : 603,997