loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 101 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

آبی ها تاکنون دو پیشنهاد برای خرید رونی ارائه داده اند که هر دو توسط شیاطین سرخ رد شده است اما آقای خاص همچنان در تلاش است تا این ملی پوش انگلیسی را به خدمت بگیرد.

http://u.goal.com/296800/296823_heroa.jpg

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، بار دیگر اعلام کرد که احترام زیادی برای ساموئل اتوئو قائل است اما تاکید کرد که تنها بازیکنی که این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن آن است، وین رونی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اتوئو در رقابت های اروپایی افتخارات زیادی به دست آورده است اما همان طور که در تور آسیایی گفام، ما تنها به دنبال خرید یک بازیکن هستیم و باید صبر کنیم و ببینیم پیش از پایان بازار نقل و انتقالات چه رخ خواهد داد.

من سرمربی چلسی هستم و مانند همه سرمربی ها می خواهم تیمم را تقویت کنم.

همه ما ممکن است بگوییم که نه، ما بازیکن جدیدی نمی خواهیم اما دروغ می گوییم. همه ما تا آخرین روز بازار نقل و انتقالات منتظر به خدمت گرفتن بازیکنان جدید می مانیم.. حتی زمانی که از تیم مان راضی هستیم، باز هم دروغ می گوییم زیرا همیشه می خواهیم بهتر شویم."

سرمربی پرتغالی همچنین بار دیگر تاکید کرد که داوید لوئیز چلسی را به مقصد بارسا ترک نخواهد کرد.

" داوید یکی از بازیکنانی است که باشگاه سرمایه گذاری زیادی روی او انجام داد؛ او سال گذشته با باشگاه تمدید کرد؛ او از شرایطش در اینجا راضی است و ما هم می خواهیم او را حفظ کنیم.

ما درک می کنیم که باشگاه بزرگی مانند بارسلونا به دنبال بهترین هاست و می خواهد یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر دنیا را به خدمت بگیرد اما هیچ احتمالی برای جدایی داوید وجود ندارد."

مورینیو همچنین معتقد است که با توجه به تجربیاتی که در چند سال اخیر پشت سر گذاشت، اکنون به مربی بهتری تبدیل شده است:"  من فکر می کنم که بهتر از همیشه هستم؛ به دلیل تجربیاتی که به دست آوردم. من دوست دارم به من، مانند بقیه اعضای باشگاه نگاه شود اما کسی که حاضر است برای باشگاه هر کاری انجام بدهد.  

 

می خواهم به همه انگلیسی ها بگویم که من یکی از آنها هستم. من فوتبال این کشور را دوست دارم و می خواهم باعث خوشحالی همه شوم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,040
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,040
  • بازدید ماه : 6,650
  • بازدید سال : 43,725
  • بازدید کلی : 603,727