loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 100 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

کاسیاس که فصل گذشته توسط ژوزه مورینیو نیمکت نشین شد، در اولین دیدار فصل جدید رئال هم نیمکت نشین دیه گو لوپس بود؛ تصمیمی که والدس آن را زیر سوال برد


والدس
ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، معتقد است که کارلو آنچلوتی در مورد استفاده از دیه گو لوپس به جای ایکر کاسیاس در اولین دیدار فصل جدید رئال اشتباه کرد. 
کاسیاس که فصل گذشته توسط ژوزه مورینیو نیمکت نشین شد، در اولین دیدار فصل جدید رئال هم نیمکت نشین دیه گو لوپس بود؛ تصمیمی که والدس آن را زیر سوال برد.

او به ال موندو دپورتیوو گفت:" از اینکه کاسیاس نیمکت نشین بود، تعجب کردم. در جام کنفدراسیون ها،  او بعد از یک دوره سخت و بازی نکردن برای چند ماه، خیلی خوب کار کرد.

من دیدم که او غیرممکن را ممکن کرد. به نظر من، او بهترین است. من از این تصمیم متعجب شدم اما این مربوط به باشگاه من نیست و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

او بی تردید بهترین است. دوست دارم او بیشتر بازی کند. برای من رقابت با او یک چالش است."

بارسا در دومین دیدار فصل جدید مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد کرد، در حالی که رئالی ها با گرانادا روبرو خواهند شد.

برچسب ها والدس ، کاسیاس ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,037
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,037
  • بازدید ماه : 5,647
  • بازدید سال : 42,722
  • بازدید کلی : 602,724