loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 91 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

بارسا که سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی بود، پیشنهاد 15 میلیون پوندی برای خرید این مدافع دانمارکی ارائه داد اما مانند تابستان قبل، با پاسخ منفی روبرو شد.

اگر


دنیل اگر، مدافع لیورپول، اعلام کرد حتی با وجود نرسیدن تیمش به رقابت های چمپیونزلیگ، به جدایی از این باشگاه و رفتن به بارسا فکر نکرده است.

بارسا که سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی بود، پیشنهاد 15 میلیون پوندی برای خرید این مدافع دانمارکی ارائه داد اما مانند تابستان قبل، با پاسخ منفی روبرو شد.

اَگِر که این فصل و با بازنشستگی جمی کرگر، به کاپیتان دوم لیورپول تبدیل شد، تاکید کرد که از شرایطش در آنفیلد راضی است.

او به خبرنگاران گفت:" بارسا بی تردید باشگاه بزرگی است اما من هرگز به جدایی از لیورپول فکر نکردم؛ مگر اینکه آنها بخواهند من را بفروشند.

 اگر

همه اعضای باشگاه، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من هستند. من حتی روی دستم شعار باشگاه را خالکوبی کرده ام.

 

صراحتا بگویم، برایم قرار گرفتن تیم در جمع چهار تیم اول لیگ مهم نیست. من عاشق این باشگاه هستم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,325
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,325
  • بازدید ماه : 5,935
  • بازدید سال : 43,010
  • بازدید کلی : 603,012