loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 49 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

  ویکتور والدز دروازه بان بارسلونا در پایان این فصل خداحافظی می کند.

والدس: سختم بود که بخواهم سایز بازوبند را تنظیم کنم

 

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز ویکتور والدز دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا در رابطه تصمیم جدایی اش از این تیم گفت:من فردی بسیار رو راست هستم و این از ویژگیهای منحصر به فرد من محسوب می شود.
در رابطه با بحث کار و باشگاه هم همین طور رفتار می کنم.من در پایان فصل قبل در مورد جدایی ام از بارسا در رسانه های خبری حرف زدم و حالا هم صحبتهای قبلی را تکرار می کنم.

من در پایان این فصل بطور رسمی به کارم در این تیم پایان داده و از آن خواهم رفت.این تصمیم تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و رسانه های خبری بهتر است در این خصوص به انتشار شایعه نپردازند.

برچسب ها ویکتور والدس ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,889
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,889
  • بازدید ماه : 6,499
  • بازدید سال : 43,574
  • بازدید کلی : 603,576