loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 62 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

کلودیو پیزارو مهاجم پرویی بایرن مونیخ قرارداد خود را ک سال دیگر با قهرمان اروپا تمدید کرد

 

به گزارش وب سایت SkySports کلودیو پیزارو که سال گذشته با قراردادی یک ساله از وردربرمن به بایرن مونیخ منتقل شده بود قرارداد خود را یک سال دیگر با مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا تمدید کرد تا شانس خود را برای حضور در ترکیب این تیم تحت هدایت گواردیولا هم بیازماید

پیزارو در مصاحبه با وب سایت باشگاهش گفت:" من 34 ساله هستم و نمی توانستم به چیزی بهتر از تمدید قرارداد با بایرن فکر کنم. امیدوارم فصل خوبی را در کنار هم داشته باشیم. نمی دانم در فصل جدید چه اتفاقاتی خواهد افتاد ولی من احساس خوبی دارم و می خواهم تا جایی که ممکن است فوتبال بازی کنم

پیزارو دو دوره در تیم های بایرن مونیخ و وردربرمن و یک دوره نا موفق یک ساله در تیم چلسی بازی کرده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,221
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,221
  • بازدید ماه : 5,831
  • بازدید سال : 42,906
  • بازدید کلی : 602,908