loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 87 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

تاتا مارتینو در مورد مسابقه ی سوپر کاپ فردا شب مقابل اتلتیکو :"این آزمونی بسیار دشوار خواهد بود."

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

سرمربی تیم درمورد تیم سیمئونه هشدار می دهد " آنها در سالهای اخیر کیفیتشان را نشان داده اند زیرا کاملا مشخص است چگونه با حریفشان رویرو می شوند . آنها میدانند چگونه تیم مقابل را تحت فشار قرار دهند و همچنین می دانند چگونه پیروز شوند .

تاتا مارتینو برای اولین بار مردان خود را در یک فینال در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو رهبری خواهد کرد ، او در این باره اینگونه توضیح می دهد : "آرمان و تعهد به عنوان مربی بارسا بودن این را ایجاب می کند که همیشه برنده باشید ، ما سعی خواهیم کرد که یک بازی خوب را برای بدست آوردن جام انجام دهیم 

"کسب نکردن جام برای بارسا به عنوان یک علاقه مندی ، چیزی مشکل است . اما ، حتی اگر ما این را بپذیریم ، یک جام یا عنوان تضمین شده نیست .در یک رقابت طولانی مانند لیگ ، شما 38 بازی دارید و در آنجا قابلیت بیشتری برای پیروزی نسبت به یک فینال 180 دقیقه ای دارید ، آنجا همه چیز مساوی است و فقط به این بستگی دارد که شما شب خوب یا بدی را برای کسب یا از دست دادن جام پیش رو دارید ."

سرمربی تیم درمورد اتلتیکو ، قهرمان کوپادل ری به بازیکنانش هشدار داد : "اتلتیکو یک آزمون سخت برای ما خواهد بود ، آنها می دانند چگونه به حریف فشار بیاورند ، چگونه بازی کنند ، چگونه محکم باشند و مهمتر از آن چگونه پیروز شوند ." تاتا اضافه کرد : " آنها از اطراف بسیار شدید حمله می کنند ، بازی بدون توپ خوب دارند و هنگامی که آن را در اختیار داشته باشند بازی مستقیم ارائه می کنند ، آنها مهاجمان بسیار خوبی دارند ."

هنگامی که از او در مورد زمان دیرهنگام بازی (11 شب به وقت محلی) پرسیده شد ، او گفت : "من فکر نمی کنم این زمان مناسبی برای برگزاری این دیدار باشد، البته دوست ندارم هیچ گونه توجیهی برای عملکرد بد در کار باشد. بارسا باید به خوبی با این موضوع کنار بیاید و با برنامه ریزی و استراحت دقیق پیروز شود ."

مارتینو سپس به سوالی در مورد حضور احتمالی نیمار در ترکیب اولیه پاسخ گفت : " ما باید برای دیدن بازی صبر کنیم ." از گفته های سرمربی تیم اینگونه برمیاید که هدف او این است که از تمامی بازکنان در طول فصل به موقع استفاده کند .(سیستم چرخشی)

با گذشت زمان به شکل فزاینده ای چگونگی تصمیم گیری تاتا ، برای برنامه ریزی تیم مشخص می شود ، امروز او جزییات بیشتری در مورد تعویض مسی در برابر لوانته عنوان کرد : "این یک تقابل دو نفره است ، مسی کاملا این مورد را فهمید ، این واضح است که ما دراین باره صحبت کرده ایم و همچنین واضح است من هیچگاه او را پنج بار پیاپی تعویض نمی کنم ، این ارتباط نیاز به تعادل دارد .

او ادامه داد : " این مشخص است که من چگونه با مسی و دیگر بازیکنان برخورد می کنم ، تصمیمات توسط شخص من گرفته خواهد شد اما به ندرت من بدون صحبت با بازیکنان تصمیم می گیرم . من احساس می کنم اگر با آنها گفتگو کنم راحت ترم ، اگر یک بازیکن من را متقاعد کند حتما نظرم را عوض خواهم کرد .

سپس سرمربی بارسلونا در مورد اهداف تمرینی خود صحبت کرد : " من می خواهم از تمامیِ چیزهایی که در اسپانیا هست استفاده کنم ، نه فقط چیزهای که در بارسلونا موجود است . اگر من را در سال گذشته در نیولز به عنوان سرمربی می دیدید متوجه میشدید ، من 35 روز را برای یک تمرین صرف کردم . ما در حال حاضر در مرحله ی ( می خواهیم چیزهای دیگر را بدانیم ) هستیم ، اما ما همچنان میل به بردن داریم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,028
  • بازدید ماه : 3,261
  • بازدید سال : 40,336
  • بازدید کلی : 600,338