loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 90 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

مسی که در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید دچار آسیب دیدگی شد، دیدار امشب بارسا برابر مالاگا را از دست داد و احتمالا نیمار به جای او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

شوستر: دوست داشتم مسی هم امشب بازی می کرد 

برند شوستر، سرمربی مالاگا، اعلام کرد خوشحال تر می شد اگر لیونل مسی می تواند در دیدار امشب تیمش مقابل بارسا به میدان می رفت.

مسی که در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید دچار آسیب دیدگی شد، دیدار امشب بارسا برابر مالاگا را از دست داد و احتمالا نیمار به جای او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

هرچند غیبت می تواند به مالاگا کمک کند تا نتیجه بهتری بگیرد اما شوستر از اینکه این ستاره آرژانتینی در این بازی حضور نخواهد داشت، ابراز ناراحتی کرد.

او به مارکا گفت:" من مربی ای هستم که دوست دارم ستاره ها را در زمین مسابقه ببینم. دوست داشتم مسی در این دیدار حضور داشت. تردیدی نیست که او بازیکنی کلیدی برای بارساست و البته بازیکنی بسیار بااستعداد.

این دیداری است که ما بیشترین انتظار را از تیم مان داریم. من واقعا در انتظار دیدن نمایش بازیکنانم مقابل بارسا هستم. باید شجاع بود و درست عمل کرد. ما باید از وجود هواداران مان بهره ببریم. شروع بازی خیلی مهم است."

شوستر در دو فصلی که هدایت رئال را برعهده داشت، مقابل بارسا به رکورد 100 درصد پیروزی رسید و اکنون امیدوار است که آن نتایج با مالاگا هم تکرار شود.

 

" من بسیار مطمئن هستم. ما باید خوش بین باشیم.ما همیشه در فوتبال چیزهای می بینیم که ما را متعجب می کنیم. ما باید تمام تلاش مان را بکنیم. من مقابل بارسا به پیروزی رسیده ام و این بار هم تلاش مان را خواهیم کرد. البته به کمی خوش شانسی هم نیاز داریم. باید ببینیم چه خواهد شد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,048
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,048
  • بازدید ماه : 5,658
  • بازدید سال : 42,733
  • بازدید کلی : 602,735