loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 65 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
سرمربیان آرژآنتینی از اینکه هموطنشان را روی نیمکت مربیگری بارسا می بینند احساس غرور می کنند

 

بعد از انتصاب جراردو مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا اهالی فوتبال در آرژانتین بی صبرانه منتظر بودند تا شروع رسمی سرمربی سابق نیولزاولدبویز را بابارسلونا شاهد باشند.این انتظار زیاد به طول نینجامیدوبارسای تاتا در هفته اول رقابت های لالیگا با نتیجه قاطعانه 0-7 از سد لوانته عبور کرد.بعد از آن هم یک تساوی 1-1 در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکومادریدو برد 0-1 مقابل مالاگا در هفته دوم رقابت های لالیگا.

این روزها در آرژانتین همه برای تاتا خوشحالند وسرمربیان بزرگ فوتبال این کشور از حضور مارتینو روی نیمکت مربیگری بارسلونا استقال و از او حمایت کرده اند. همه بی صبرانه درانتظار موفقیت های متعدد او با تیم کاتالان هستندو برایش آرزوی موفقیت کرده اندتا فوتبال آلبی سلسته و روساریو، نماینده سربلند دیگری را در اروپا داشته باشد

آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین اولین کسی است که از انتخاب تاتا به عنوان سرمربی بارسا احساس غرور کرد:« جراردو مارتینو روی نیمکت مربیگری پاراگوئه عملکرد فوق العاده ای داشت و چه در عرصه ملی و چه درعرصه باشگاهی سرمربی موفقی است.او در فصل اول حضورش در نیولز اولدبویز این تیم را ازخطر سقوط نجات داد و فصل بعد با این تیم قهرمان شد. ما آرژانتینی باید احساس غرور کنیم که تاتا سرمربی بارسلوناست.چون او شایستگی این را داشته که دراین جایگاه قرار بگیرد وامیدوارم که به خوبی از پس این مسئولیت بربیاید.»

خوان آنتونیو پیزی،بازیکن سابق و آرژآنتینی بارسلونا که حالا سرمربی سن لورنزو است دراین باره گفت:« مارتینو سرمربی بزرگی است. من واقعابرای او خوشحالم که این روزها با بارسلونا کار می کند. او سرمربی ای است که به ارزشها و اصول باشگاه بارسا پایبند خواهد بود.»

از سوی دیگر دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی باشگاه اتلتیکومادرید هم درتمجید از این انتخاب گفت:« من واقعا از سبک کاری مارتینو خوشم می آید. بدون شک او به خاطر ارزشهایش الان دراین جایگاه قرار داردو من واقعا خوشحالم و احساس غرور می کنم که او سرمربی بارسلوناست.هربار که یکی از هموطنانم این فرصت را می یابد که درخارج از کشورمهارتهایش را به نمایش بگذارد، برایش خوشحال می شوم. جراردو انسان بزرگی است. او سرمربی ای است که ایده های روشنی دارد و می داند که چطور این ایده ها را به بازیکنانش منتقل کند وایده وسبک بازی مدنظرش را به بازیکنان بیاموزد و موفق هم هست. برای او در دوره جدید مربیگری اش در بارسلونا آرزوی موفقیت می کنم؛ چون شایستگی اش را دارد.»

دیگو کانا، بازیکن سابق ویارئال که این روزها هدایت باشگاه تیگره را در دست دارد، با آرزوی موفقیت برای مارتینو گفت:« من بهترین ها را برای تاتا مارتینو در روزهای آغازینش با بارسلونا آرزو می کنم. مطمئنم که او تجربه خوبی خواهد داشت؛ چون مربی فوق العاده ای است.»

 

و در پایان دیگو آرماندو مارادونا هم چند روز پیش اعلام کردکه شیفته سبکی است که مارتینو در تیم هایش پیاده سازی می کند:« من از نحوه بازی تیمهای تاتا واقعا لذت می برم. من تمام بازیهای نیولز اولدبویز او را تماشا می کردم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,788
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,788
  • بازدید ماه : 5,398
  • بازدید سال : 42,473
  • بازدید کلی : 602,475